Terug naar overzicht
Hoi Caro, Ik heb het even voor je gegoogled. Ik heb het volgende gevonden: liedje "Niemand" - gezongen door Replay. Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar het lijkt er wel op Soms heb ik van die momenten dat het even niet meer gaatzelfs de zon die stopt met schijnen alsof geluk m'n hart verlaatmaar telkens voor het echt te laat is en het drijfsel me omsluitdan pak je mij hand en je maak me vrij en laat jij me zien wat geluk moet zijnrefreinweet je wel dat niemand mijn leven zo zinvol maaktniemand me tot in m'n diepste raaktniemand me geeft waar mijn hart om vraagtje geeft mij jezelf, je ziel, je hart je bent de enigeGroetjes, Evelyne
Hoi Caro, Ik ben het programma spijtig genoeg vergeten te kijken.. maar bij het liedje: Als jij maar naar me lacht van Marco Borsato komt er denk ik wel zoiets tekst in voor... Groetjes
Hey Evelyne! Ja dat is het. Ik had het ondertussen ook gevonden. Had te vlug het berichtje gepost, had beter eerst zelf eens beter gezocht Nu ik het goed heb gehoord, is het helemaaaal niet de stem van Marco! Toch bedankt hoor! Groetjes Caro
wie heeft er gewonnen? want vanaf de ceremonie van bruid 4 heb ik het programma verder gemist
Het homokoppel heeft gewonnen... ben zijn naam kwijt.
Hoi, Ik was aanwezig op Sophie haar trouwfeest, zal het vandaag eens vragen aan haar wat het liedje was!
Ik had niet verwacht dat het homohuwelijk ging winnen. Ik had eerder gedacht aan sophie of dat eerste (donkerharig) bruidje:-)
het liedje heet " niemand" en is van Gordon & Replay
idd niet zoals Nina zegt :-)
Oei zie juist dat ik wat snel geweest ben ;-) Ik bedoel dus: idd niemand zoals Nina zegt....