Terug naar overzicht
hallo chantal,ik ben een bruidje voor volgendjaar juli dan ,en ik wens julllie heel veel succes en geluk toe en veel succes met jullie voorbereidingen :)grtz nanske
Dag Chantal, Ook voor ons is het vandaag nog precies één jaar!!! Ook hier concentratieproblemen dus! ;-) Maar vind idd wel dat we een meer dan goed excuus hebben! Geniet nog van het dagdromen, veel plezier vanavond en nog veel succes met de voorbereidingen!! Groetjes, Els
Hoi Chantal, Dat hadden wij ook die dag hoor, concentratieproblemen! En het rare is dat, eenmaal die mijlpaal gepasseerd is, de tijd sneller lijkt te gaan. Ben ondertussen alweer een drietal weken verder, en het lijkt van gisteren. Ook vragen mensen zelf vaker naar de voorbereidingen (terwijl ik zelf vermijd om er té vaak over te spreken, net omdat het nog zo'n lange tijd duurt. Ik wil niet dat de mensen verveeld zijn met mijn uitleg tegen dat het zover is :-) Geniet nog van jullie roze wolk! Groetjes
hey wij gaan ook volgt jaar trouwen dus nog 1 jaar 20 dagen en ik heb ook al de kribels in mij buik. en niet allen ik me moeder ook hoor die is volg mijn nog zenuwwachter dan ik idd net een school meisje die weet dat ze een snoepje krijgt succes met de voorbereidingen gr francis
Zo leuk hé.... die kriebels:-) Mensen denken soms: ach je hebt nog een jaar, maar ik denk dat het snel gaat hoor:-) Geniet van julie speciale dag vandaag en je hebt alle redenen om je niet te moeten concentreren groetjes
Bij ons is het ook nog exact 1 jaar.... :-) Wij zijn deze morgen voor het werk nog langs het stadhuis gepasseerd om ons uur te reserveren, bij ons kan dit ten vroegste 1 jaar op voorhand. En omdat ik absoluut zeker de eerste keus wou hebben (kwestie dat onze dagplanning volledig kan verlopen hoe we het zelf willen), zijn we vroeger opgestaan dan anders om meteen bij opening aan het stadhuis te staan! En ja hoor, we waren de eersten voor 16/06/2012 en hebben dan ook rustig ons gewenste uur mogen bepalen... :-) Meteen daarna doorgereden naar het werk, en onderweg kreeg ik een "YESSSSSS"-moment van jewelste, had zin om het raam open te draaien en het uit te schreeuwen! Nu is het aftellen pas écht begonnen... ;-) En ja, ik ben vandaag ook al veel aan het dagdromen geweest.... Zalig toch hé :-)
Dankjewel voor de leuke reacties allemaal! En er is blijbkaar heel wat gedagdroomd vandaag...! Leuk dat dit bij andere bruidjes ook het geval is en dat ik me dus absoluut niet schuldig moet voelen dat ik echt geen klop gedaan heb vandaag ! @Lindsy: Ik hoop het dat de tijd vanaf nu sneller lijkt te gaan! Al vind ik het eigenlijk al vrij snel gaan...wij zijn begonnen aan een getal rond de 580 dagen...en nu staan er nog maar 365 op de teller...en die tijd is voor mij ook al voorbij gevlogen, dus als het nog sneller gaat... laat maar komen!!! @Sarah: Leuk dat je jullie gewenste uur nog op alle gemak hebben kunnen kiezen! Nu kan het aftellen inderdaad helemaal beginnen ! Bij ons lag het uur in februari al vast (in onze gemeente kon dit al veel eerder gereserveerd worden, dus wij waren ook eerst voor die dag...gaf echt een zalig gevoel). 11.30u wordt het uur bij ons! @iedereen: jullie ook nog heel veel succes met jullie voorbereidingen! En laat ons nog maar veel wegdromen en onze mooiste dag nog 100den keren in ons hoofd laten afspelen! Geniet er van!! Ik heb juist onze zak met zwemspullen ingepakt...mijn ventje komt zometeen thuis (heb gezegd dat hij heeeel snel moest zijn! Hij weet nog van niks voor de rest, dus da's spannend! Lieve groetjes Chantal