TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
27-8-2011
|
16-6-2011 12:05:00
Hey,
Leuk he als het zo rap en zo goed gaat!!
heb mijn kleed ook bij Jagré gekocht! Is echt een aanrader he! Een kleine winkel maar zooo vriendelijk!! De verkoopster blijkt ook in mijn buurt te wonen en trouwt ook dit jaar dacht ik!! En inderdaad ze geeft super goede tips!!
Groetjes
|
|
Patricia
2-6-2012
|
16-6-2011 12:08:34
Ja inderdaad, Cindy! Een aanrader. En in juli gaat een tweede winkel open - veel groter en "chiquer" volgens haar eigen zeggen. Zij gaat naar de 2de winkel gaan. Ik mag mijn kleedje dan laten overbrengen naar de nieuwe winkel zodat zij mij blijft helpen... Goh, zalig gevoel toch hé.
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
16-6-2011 13:06:21
Hoi naam en datum genootje Ben blij voor je dat je al zo snel iets gevonden hebt! En inderdaad, als je iets vind wat je perfect staat, moet je ZEKER niet twijfelen !!!!
Ik ga mijn zoektoch ook deze week beginnen! Heb me enkele winkels opgeschreven waar ik zeker eens moet langsgaan en dan kijken hé... Hopen dat ik niet te moeilijk ga doen, want ik kan serieus twijfelen hé! Typisch aan een Ram zeggen ze De eeuwige twijfelaar!! hahaha!!
Groetjes en veel succes met de verdere voorbereidingen!!!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
16-6-2011 13:37:39
Hey "genootje",
Dank je wel. Ik wens je alvast veel succes. Wel, ik had wel een "stijl" voor ogen maar verder niets, zou voor kort gaan, zou wss voor gekleurd gaan (2de huwelijk dus sowieso geen "prinsessenjurk"), zou zeker niet dit of dat, maar had helemaal geen idee van wat het uiteindelijk moest worden. Ik dacht ook al bij mezelf : amai de verkoopster die mij het juiste kleed moet tonen, die gaat afzien . Maar nee, het is heel vlot gegaan.
Ik wens jou dus alle succes toe met je zoektocht! Laat iets weten als het gelukt is he.
Groetjes
|
|
Marjan en Ben
4-8-2012
|
16-6-2011 13:44:39
Ik ben ook bij Jagré geweest voor men droomjurk, en moet wachten tot november - december nog... heb een gelijkaardig jurk aangehad, maar het kleed dat ik persé wou daar hadden ze geen pasmodel meer van binnen, mag ik langskomen voor een extra pas.
Ik ben tot hier toe zeer tevreden van Jagré, zeer professioneel en vriendelijk.
Veel succes verder nog!
|
|
Els
5-8-2011
|
16-6-2011 14:40:40
hier ook hoor, ik ging een paar winkels doen maar in de eerste winkel was het tweede kleed al meteen een schot in de roos...
ik vond het jammer omdat ik graag nog veel kleedjes wilde passen
maar nog geen seconde spijt gehad van men aankoop (oh ja, ik ging ook niet over men budget gaan... LOL)
|
|
Els
5-8-2011
|
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
16-6-2011 15:45:09
Waar komt die tweede winkel van Jagré dan? Deze staat ook op mijn lijst om in de zomer al eens te bezoeken: ook nog niet kopen en zeker niet boven budget (hmm, right! )
Super dat je je droomjurk al gevonden hebt!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
16-6-2011 16:16:58
Haha, best grappig! Wij vrouwen kunnen toch ongelooflijk goed bij ons standpunt blijven he .
@ Lindsy : Wel de winkel zou er in juli komen. Het is sowieso Antwerpen maar weet nog niet exact waar. Momenteel blijkt het adres nog niet op hun site te staan, maar de nieuwe site is: www.bruidshuisjagre.be de site van de bestaande winkel is www.jagre.be
Misschien best even bellen als je deze zomer zou langsgaan of de site checken.
Ik wens je alle sterkte toe om de wilskracht te blijven houden ... tot de zomer ;-).
|
|
Katrien
26-8-2011
|
17-6-2011 7:36:04
Super! Hebben ze bij Jagré ook veel accesoires en schoenen toevallig?
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
17-6-2011 9:11:20
@ Patricia: bedankt voor de info en de steun bij het behouden van mijn wilskracht, tzal nodig zijn
|
|
Patricia
2-6-2012
|
17-6-2011 10:03:46
@ Katrien: Ja ze hebben daar best veel schoenen en toch ook wel verschillende accessoires (juwelen, lingerie,...).
Groetjes,
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|