Terug naar overzicht
Hey Marijke Hieronder een paar winkels, waar ik zelf eens ben geweest, of waarvan ik weet dat er vrienden of familie al gekocht hebben. Dianna David - Meise Pierre Yves - Aalst (komt mijn kleed van) Couture Ann - Aalst Couture Rachel - Temse Bij de meeste winkels maak je toch best een afspraak, tenzij het opendeurdag is. Rond oktober - november is de 'nieuwe' collectie binnen en hebben de meeste opendeur. Bij Pierre- Yves kon ik eerst zeggen wat ik zeker niet wou. Daarna lieten ze mij een paar kasten zien, waaruit ik dan de jurken kon kiezen die ik wou passen. Mijn keuze was snel gemaakt! Veel plezier met de zoektocht!
Hey Marijke, In Antwerpen heb jer er verschillende : Le Chapeau Het bruidshuis Jagré Le Tiara Best altijd een afspraak maken, zo hebben ze tijd om jou te helpen. Zelf kan ik jou Moderna in Schepdaal aanraden. Ik ben daar deze week geweest, zeer vriendelijke mensen. Veel plezierr met de zoektocht! Groetjes, Sonja
Hey Marijke, Ik ben ook van in de geburen :) Mijn trouwjurk komt van Maxims couture, winkel in Mechelen. Veel succes nog!