TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
16-6-2011 12:11:01
Hoi Baci, Ik zou dit ook zo doen, maar doe dan wel een opvallend blad of kleur ofzo zodat ze het zeker allemaal merken! Groetjes, Filipa
|
|
Wendy
11-5-2012
|
16-6-2011 12:17:02
Ik zou dit ook doen. dan weten ze dat ze hun naam erop kunnen zetten als jullie dit anders ook doen.
groetjes
|
|
Tina
21-5-2011
|
16-6-2011 12:30:46
Hallo,
Bij ons hangen er op het moment 2 van die bladen in de leraarskamer, er trouwen namelijk 2 collega's in de zomervakantie. Ik vind dat een heel goed idee dus doen zou ik zeggen.
Tina
|
|
vicky
10-9-2011
|
16-6-2011 12:33:27
ik werk in een rusthuis en heb mijn collega's met hun partner ook uitgenodigd en heb ook iets nadat ik de uitnodiging bezorgd heb op het werk een papier opgehangen met de vraag wie er ging komen naar ons huwelijk en er zijn toch al enkele die gereageerd hebben
|
|
Léonore
4-2-2012
|
16-6-2011 12:58:17
Hallo Baci, Ik ken het probleem maar al te goed, ben ook leerkracht en volop aan het nadenken over wat ik ga doen met die lijst... Heb al heel verschillende gevallen meegemaakt, zelfs één keer toen een lijst al een volledige maand uithing en nog niemand had gereageerd! Heel erg voor dat meisje... Ik ga waarschijnlijk eerst aan collega's die ik goed ken en waarvan ik zeker weet dat ze komen, vragen of ze zich als eerste op de lijst willen zetten. Zo oogt het minder leeg en is de drempel voor anderen ook minder hoog als ze al kunnen zien wie wel en wie niet komt. Veel succes!
|
|
Baci
30-7-2011
|
16-6-2011 13:03:30
iemand ideetje wat ik er dan kan opzetten???
|
|
suzy
6-8-2011
|
16-6-2011 16:13:54
is er niemand die dat voor jou regelt?
ik ben ook leerkracht en bij ons gaan die van de werkgroep feest rond bij alle andere lkr. Zij maken een lijst van wie komt en overhandigen die dan op de afgesproken dag...
wel handig als je zo een werkgroep hebt :-)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
16-6-2011 16:26:47
Ik heb dit ook zo gedaan hoor. De meesten maken daar geen probleem van hoor!
|
|
Lilabluestar
14-7-2012
|
16-6-2011 16:38:46
Bij ons op school wordt dit ook altijd zo gedaan. Het is zo moeilijk om sommige collega's een persoonlijke uitnodiging voor een receptie te geven (waar trek je de lijn, en er zijn er altijd die zich beledigd zullen voelen) dus dit lijkt de meest vreedzame oplossing. Maar het probleem is dan dat je dus niet weet met hoeveel ze zich zullen 'inschrijven'. Onlangs hing er bij ons op school (ik heb 120 collega's) ook een uitnodiging voor een trouwreceptie en uiteindelijk bleken er 50 personen (collega's met partner) te zullen aanwezig zijn!!! Dat vind ik dan wel erg veel... maar je kan er moeilijk een 'stop' op zetten eh! Hoe zien jullie dat? Groetjes!
|
|
Erika
23-7-2011
|
16-6-2011 17:24:06
Ik heb vorige vrijdag mijn uitnodiging voor de receptie ook in de leraarskamer gehangen. De kaart wordt druk bekeken, maar het blad eronder is nog leeg. Natuurlijk hangt het er nog maar een paar dagen, en met de examenperiode is het wel wat hectisch op school hé. En dan heb ik een aantal (ongeveer 10) collega's op het avondfeest uitgenodigd, maar echt enkel diegene waar ik heel veel contact mee heb. Hen heb ik natuurlijk wel een persoonlijke uitnodiging gegeven. Vorig jaar trouwde een collega van mij eind augustus, en zij had het op dezelfde manier gedaan. Op hun receptie waren 10 van de 55 collega's uiteindelijk . Groetjes!
|
|
ineke
9-7-2011
|
16-6-2011 17:51:34
Ik heb ook een lijst bij de uitnodiging in de leraarskamer gehangen. Enkelen vulden die onmiddellijk in, maar anderen pas deze week. Morgen is de laatste dag dat ze de lijst kunnen invullen!
|
|
Baci
30-7-2011
|
16-6-2011 17:57:55
Ow, ja wij hebben een feest werkgroep, maar daarvoor schakelen ze zichzelf niet in :D Ik heb uiteindelijk een blad gehangen en met de tekst: Wie komt 30 juli meevieren ? Ik heb er ook wel bijgeschreven dat het zonder partner is... Ik wil niet voor te grote verrassingen staan... Ik ben benieuwd wie komt! groetjes
|
|
Valérie
1-9-2012
|
16-6-2011 19:57:51
Bij ons op school wordt dat ook aan een prikbord gehangen, met blad eronder. Ik persoonlijk opteer voor persoonlijke uitnodigingen, iedereen één. Maar weet zelf nog niet wat ik volgend jaar ga doen.
Groetjes.
Valérie
|
|
Elke
9-7-2011
|
16-6-2011 20:07:50
Ik werk ook op een school en heb een blad opgehangen... het is lang leeg gebleven maar nu de deadline van het invullen dichtbij komt, vullen de mensen het meer en meer in!
Ik had er een deadline opstaan, het adres, en twee kolommen (verontschuldigd - aanwezig)
Diegene die maandag nog niets hebben opgeschreven, spreek ik persoonlijk aan...
Succes ermee...
|
|
An
9-9-2011
|
16-6-2011 20:57:38
Wow, nodigen jullie al jullie collega's van school uit? Wij doen enkel een avondfeest en als alle collega's met partner zouden komen, zouden dat al zo'n 100 personen zijn! Wij nodigen enkel mijn 'dichtste' collega's uit. In totaal 8 collega's met partner. Voor de andere collega's doe ik een receptie op school. Er zullen er wel zijn die op hun tenen getrapt zijn maar daar probeer ik nu nog niet aan te denken :)!
|
|
Caroline
23-6-2012
|
17-6-2011 9:41:37
Hey, Ik ben ook leerkracht en bij ons is het ook zo dat je een uitnodiging hangt en dan daarnaast een lijst waarop iedereen moet aanduiden of ze wel of niet komen. Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-6-2011 19:06:28
Ik had er al alle namen van de collega's op gezet en zij moeten dan het aantal personen invullen: 0, 1 of 2. Zo zag ik direct wie ik zelf nog moest aanspreken en spreek je niet per ongeluk meerdere keren dezelfde persoon aan die niet kan komen. Vond ik erg handig!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|