Terug naar overzicht
hey,heb er ook al aangedacht.... maar ik weet niet of ik het ga doen.Groetjes cindynog 40 dagen...
hey ik ga dat zeker doen en ik neem dat daar maar bij moest er dat iemand winnen die ik nie graag heb maar meestal zijn er op je trouw toch allemaal mensen die je graag hebt alé bij mij toch groetjes.
hallo,ik ga het niet doen.Ik ga de kousenband achteraf op een oude fles zetten (errond),en dan in de slaapkamer zetten.kvind da veel te mooi om te verknippen en dat is alleen voor mijn toekomstige zijn ogen!!!groetjes sarah15/07/06
Hoi,Ik zal dit niet doen en moest er iemand het initiatief nemen de avond zelf dan zullen ze ontgoocheld zijn want kzal er gewoon geen dragen!Dan nog, de mensen geven al een envelopje met geld en dan "bedel" je in feite nog achter meer geld ... Nee nee, voor mij persoonlijk niet hoor!Kimberly 20.05.2006
Je kan altijd laten bieden en op het laatste moment kan je bruidegom overbieden zodat hij de kousenband koopt.. Het geld krijg jij dan (zogezegd als huishoudgeld) of je kan laten weten dat je het aan een goed doel schenkt..
hoiik doe het wel vooral omdat eht traditie is in de familie van mijn ouders, maar we zouden een tijdslimiet zetten van de veiling en maximum per 1 euro extra bijbieden. het is vooral voor de sfeer en niet voor het geld.grtjsV
Hey,wij wilden dit ook doen, ik denk dat het wel een toffe sfeer creeërt, een beetje stout en uitbundig... maar vorige keer toen dit hier ter sprake kwam, waren er zoveel negatieve reacties, dat ik begon te twijfelen... Nu weet ik het dus nog niet.Lieve
Ja awel ik weet het dus echt nog niet. Ik denk toch dat ik het maar niet ga doen. Bij mij op het feest gaan er toch mensen zijn die ik minder goed ken en ik zou mij niet op mijn gemak voelen dan.Cindy