Terug naar overzicht
Is het deze? http://prinsesbruidsmode-catalogus.nl/index.php/index/cat/24-Rembo-Styling (middenste bovenste rij)
ik heb hetzelfde probleem met mijn jurk,mr die is wel vn 2011.muguet is de naam,ook nergens een foto te bespeuren.de collectie vn dit jaar is met een naam beginnend met een m.
't Is hem, maar met jasje :( Vind het jasje nergens! Bedankt! Léonore
mooie jurk!!!
Laguna: misschien is dit jasje niet echt jurk-specifiek en is het een jasje uit de algemene bruidscollectie?
Hoi, Ik heb dezelfde jurk! Tis inderdaad van de collectie 2010. jasje was er bij mijn weten niet bij. ik heb een bontje voor erbij want ik trouw in de winter. Mooi kleedje hé. Eenvoudig maar toch speciaal. Toen ik de foto achteraf opspoorde dacht ik, oei, dat is toch anders. Maar ik kan niet wachten om em opnieuw te passen (pas in oktober!) Groetjes
Wel, het jasje is echt van het kleedje, in dezelfde stof. En idd, ooh zoooo mooi! Fleur: heb jij (buiten de foto hierboven) eentje uit de catalogus? Léonore
ik heb ook een jurk van rembo styling en ook ik vind nergens een foto k weet zelfs niet hoe het model noemt... is inderdaad een hele mooie jurk!
Idem zoals Aurélie heb ik ook een kleed van Rembo Styling en weet zelfs het model niet en kan nergens een foto vinden (in de winkel konden ze me niet verder helpen). Omdat het bij mij niet om een wit kleed gaat en ik toch wel de juiste kleur schoenen enzo nodig had heb ik een mailtje gestuurd naar Rembo Styling. Zij hebben me stalen bezorgd van mijn kleed. Misschien kan je hen contacteren om een foto te vragen? Succes! Groetjes, Cindy
Heb ik gedaan, maar ze antwoorden niet :(
ze geven niet graag foto's van kleedjes die nergens te vinden zijn.ik mailde hen om een foto te krijgen van het model muguet,welke ik heb gekocht.maar ik kreeg een mailtje terug dat ze dit niet doen om de exclusiviteit van hun collectie te bewaren.pffff ik ben dus ook al eeuwen op zoek achter een mooie foto van mijn model.maar behalve een foto van 1cm op 1cm waar ik dus niks mee ben vind ik niks.... dus ook mensen die het model muguet hebben en er een mooie foto van hebben!laat me maar weten haha