Terug naar overzicht
hoi onze ceremoniemeester heeft ons, tijden de eerste kennismaking, een blad gegeven met de uren van de volledige dag (dus vanaf 06:00h tot 04:00 's nachts) en die moeten we stilletjes aan zelf beginnen in te vullen. Dus onze kerk staat vast op 14:00, dus noteren we dat op datzelfde tijdstip... en zo doen we dat met alles wat we tot nu toe geregeld hebben. uiteindelijk gaat zo de hele dag vorm krijgen, en enkele weken voor de trouw gaan we nog eens alles samen overlopen , om er zeker van te zijn dat alles mooi bij elkaar past en we geen lege momenten hebben. Dan heb je een mooi overzicht van van de mooie dag! Veel succes xxx
Ik ben er vandaag mee bezig... aleja, het is niet echt een draaiboek, eerder een masterdagplanning. Zoals Patrizia zegt, een enorme dagplanning maken met wie, waar, wanneer moet zijn. Ik heb 3 planningen.... 1 voor mijn familie (merendeel met mijn plannen dus), een voor mijn vriend's familie (met sam's plannen) en een voor een vriend die ceremoniemeester zal spelen. Naast wat er gebeurd, heb ik een kolom met opmerkingen gemaakt met bv het adres van de zaal, het adres en telefoonnummer van fotograaf/dj/..., dat er een envelopje moet klaarliggen voor de dj, .... Wat er bij mij ook inzit, is hoe we de kerk moeten binnenstappen (dus volgorde suite) -- wij hebben geen ceremoniemeester. Ik heb er ook de teksten die de suitemensen moeten voorlezen in de kerk bijgedaan -- zo kunnen ze oefenen Straks komen er nog routebeschrijvingen bij. Elk koppel in de suite krijgt een mapje.
Wij hebben ook geen ceremoniemeester... Houden jullie een bepaalde volgorde aan voor de suite? Ik vraag me ook af aan welke kant bruid en bruidegom moeten zitten? Bedankt voor de tips, ik ga er ook stilaan invliegen om de planning vorm te geven.
Ik mail je het excell-bestandje... Daar staat de volledige planning in + de volgorde van de suite (en aan welke kant we moeten zitten)
Ik heb voorlopig in het kort een dagplanning gemaakt. Ik denk maar ik heb nog veel tijd, maar de tijd vliegt en ik kan er misschien beter goed optijd aan beginne. Liselotte kan je mij ook even jouw planning en zo doorsturen? Ze klinkt heel georganisseerd. folklover7@hotmail.com
Ik wil je eventueel ook wel helpen :)
Liselotte, zie je het zitten om dat ook even naar mij te mailen? lotslofkisses50@hotmail.com Wij trouwen aanstaande zaterdag en ik heb eigenlijk niet echt een draaiboek opgesteld. Alvast bedankt!
Liselotte als je wil mag je het me ook doormailen :-) kathyvanbrandt@gmail.com Alvast bedankt
@ Katrin: is jouw emaildes juist genoteerd? Ik heb nl een mailtje gestuurd, maar krijg een foutmelding!
Lisselotte kan je het ook nog eens naar mij door mailen? veravandeweyer@hotmail.com Bedankt!
Hallo Liselotte, als het niet teveel moeite is, zou ik het graag ook ontvangen.faesarah @ gmail.com (spaties er even vantussen halen..) Dankjewel!! xxx
Hey Liselotte, Als je wil mag je mij ook je planning doormailen. Thanks... Groetjes Nicky
Hey Liselotte, Wil je je planning ook naar mij doorsturen aub? lindsymerckx@hotmail.com Thanks, Lindsy
Hier ook aub, kan het goed gebruiken vdb86@hotmail.com Dankjewel!