Terug naar overzicht
Maak je geen zorgen, we all know the feeling . Geniet ervan! Dit zijn momenten die ze van ons nooit meer afpakken hé. Succes verder met de voorbereidingen
nee das waar , en nu hopen dat alles goed komt en da de jurk goed zit :) bedankt voor je reactie hoor patricia ,jij bent ook een bruidje voor volgendjaar iets voor ons heb ik gezien :) ik wens jullie ook heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Oh dat is fijn !!!! Geniet ervan :)
thx voor je berichtje hoor carmen :)nog veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
spannend!!!! das zo een speciaal gevoel geniet ervan meid !!!laat iets weten he groetjes
hey natje ,bedankt voor je berichtje hoor ik zal zeker iets laten weten hier op deze site ,mor moet nog een afspraak maken maar moet zien dat ik daar graak of we moete snel een andere wagen hebben want we hebben donderdag een auto ongeluk gehad wij zijn gespaart gebleven maar onze auto is pertotal dinsdag komen de experte der naar zien dus even afwachten hoe alles verloopt en uitzien naar een nieuwe wagen pfff grtz nanske