Terug naar overzicht
Heb je bij Els Brouz van Ateljee-E geprobeerd? ze is heel goed! http://www.wijtrouwen.com/Ateljee-E/
Ikzelf heb Jessica van Glit Glam gevraagd... Hele lieve vrouw en weet goed waar ze mee bezig is! www.glitglam.be
welke regio?
Vraag eens bij Glitglam of Attrattiva.
Mijn visagiste is iemand die dit in bijberoep doet... Ze is van de regio Mechelen!Werkt heel vaak samen met fotografen en dergelijke... Als je wil kan ik haar nummer wel geven... groetjes
wij zijn van heusden -zolder, maar dan ben ik die dag in hasselt! ;) graag iemand regio limburg!! gr
Dag Stefanie, ik werk ook regio Limburg. Ik heb je een berichtje gestuurd. Groetjes
hey jessica heb je juist een mailtje gestuurd!! ;) gr stefanie
Nadia Mazzaccaro, heeel mooi :)
Hey Ik kan jou zeker helpen, kijk anders eens even naar onze site. Groetjes Bianca
Ik weet iemand fantastisch maar die is wel van regio antwerpen. Make up Artist Sarah Kay, echt een aanrader!! je kan haar bereiken via sarahkay@telenet.be. veel succes met je zoektochtgrtjs Debby
Dag Stefanie Neem zeker eens een kijkje op www.make-updeluxe.comWij helpen je graag. GroetjesTanja
Ik heb ook geboekt bij Glitglam. Professioneel en heel vriendelijk! En ze gaat ook mijn nageltjes doen.
Caroline Rigo - le visage Hasselt (wel druk bezet, maar goed!)
hey sandra, had caroline al heel veel gebeld maar denk dat je bij haar een b.v moet zijn! had haar gebeld maar laat niets meer weten ben er echt niet tevreden over hoe ze haar klanten behandelt!!! maar heb nu iemand gevonden binnenkort henb ik een proef kan al niet meer wachten!! ;) gr stefanie
Hallomijn schoonzusje heeft zich laten maquilleren door Le Miroir in Houthalen en dat is super verlopen. Ze keek echt naar het heel concept, kleed, stijl van de bruid, kapsel. Dit vond men schoonzusje dus echt geweldig.Zij vraagt naar het schijnt ook niet zoveel als Caroline Rigo.Is een misschien een tip voor de bruidjes in limburg, die op zoek zijn naar een goede visagiste? Succes ermee!