Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Er gebeuren vreemde dingen...

16-6-2011 20:09:39
Dag brides to be,

met mijn vrijgezellen gepland binnen 2 deagen gebeuren er erg vreemde dingen de laatste uren. Mijn collega/vriendin is plots out of he blue niet bereikbaar, mijn zusje doet heel vreemd aan telefoon, mijn ventje moest plots dringend weg maar kon niet zeggen naar waar... En ik blijf achter als een serieuze curieuzeneuzemosterdpot!
Dus ik dacht bij mezelf, ik rij gezellig even tot bij ons mama... niet thuis enh gsm staat uit... strange...

Dus uit wanhoop spring ik op de pc bij ons mama, zie ik op het bureaublad een documentje openstaan... Na 2 woorden had ik al door dat dit niet aan mijn ogen moest komen voor de trouw... Snel snel weggeklikt dus...

Ik vind het echt wonderbaarlijk wat iedereen voor me doet deze laatste weken. Het leven en je vrienden kan écht mooi zijn hé! Nog 15 dagen en 3 uren... Zaaaaaalig!

xxx

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 821

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 21:05:50

Spannend laat zeker weten wat ze geregeld hebben.

monica
26-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:32:49

Kriebel kriebel spannend, hopelijk heb je niet teveel gelezen...

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik16-6-2011 22:15:04

Super spannend,

Amai, genieten... zal zeker super worden!!

Veel groetjes Ellen

A.
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 7:46:21

Hier zaterdag ook vrijgezellen.. en ook ik ben een curieuzeneuzemosterdpot Mag ook van niks weten en hoe dichter de dag komt hoe raarder ik me voel. Gisteren poging gedaan bij m'n getuige.. wat moet ik eigenlijk aan doe?! Tja, wat je wil en mocht je iets anders nodig hebben dan breng ik het wel mee!!! Gerustgesteld heeft ze me wel... NOT!!!!

Geniet er zaterda van!!!!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik17-6-2011 9:04:56

Haha, grappig! Geniet er maar van...!!

PS: Chapeau dat je het documentje hebt kunnen wegklikken .

ann
2-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 13:30:39

Ik heb ook zo schatten van vriendinnen/collegas die op dit moment al een tijdje erg vreemd doen
bij al wat ze me vragen denk ik oei...zien dat ik hier niets miszeg
Plots zo langs hun neus weg...zeg....waar zat gij op school??dan begin ik te vertellen en dan plots denk ik,warom moet ge da eigenlijk weten?dan doen ze zo geheimzinnig
ik weet ook helemaal niks....welk uur,waar,enkel dn datum,das al dat ik mag weten...
mijn mama gaat ook mee en soms probeer ik eens iets los te krijgen,maar nee....niks....
ik ben ook erg benieuwd van aard en normaal ben ik diegene die vanalle verrassingsfeestjes in elkaar steekt,dus vo mij is dit héééél erg moeilijk nu nekeer langs dn andere kant te staan...maar wel leuk!!

an
26-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 22:23:20

Wat heb je dan toch gelezen? 

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...