Terug naar overzicht
Spannend laat zeker weten wat ze geregeld hebben.
Kriebel kriebel spannend, hopelijk heb je niet teveel gelezen...
Super spannend, Amai, genieten... zal zeker super worden!! Veel groetjes Ellen
Hier zaterdag ook vrijgezellen.. en ook ik ben een curieuzeneuzemosterdpot Mag ook van niks weten en hoe dichter de dag komt hoe raarder ik me voel. Gisteren poging gedaan bij m'n getuige.. wat moet ik eigenlijk aan doe?! Tja, wat je wil en mocht je iets anders nodig hebben dan breng ik het wel mee!!! Gerustgesteld heeft ze me wel... NOT!!!! Geniet er zaterda van!!!!
Haha, grappig! Geniet er maar van...!! PS: Chapeau dat je het documentje hebt kunnen wegklikken .
Ik heb ook zo schatten van vriendinnen/collegas die op dit moment al een tijdje erg vreemd doen bij al wat ze me vragen denk ik oei...zien dat ik hier niets miszeg Plots zo langs hun neus weg...zeg....waar zat gij op school??dan begin ik te vertellen en dan plots denk ik,warom moet ge da eigenlijk weten?dan doen ze zo geheimzinnig ik weet ook helemaal niks....welk uur,waar,enkel dn datum,das al dat ik mag weten... mijn mama gaat ook mee en soms probeer ik eens iets los te krijgen,maar nee....niks.... ik ben ook erg benieuwd van aard en normaal ben ik diegene die vanalle verrassingsfeestjes in elkaar steekt,dus vo mij is dit héééél erg moeilijk nu nekeer langs dn andere kant te staan...maar wel leuk!!
Wat heb je dan toch gelezen?