Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een dipje

16-6-2011 21:14:26
Hallo allemaal,

Op mijn teller staan nog 15 dagen en ik zie het even niet meer zo goed zitten.
Ik begin mij overal zorgen over te maken:
Gaat onze dag wel zijn zoals ik hoop
Wat gaan de mensen (vrienden, familie, collega's,..) ervan vinden?
Gaat de dj het feest op gang krijgen?
Gaan we op een deftige manier naar de kerk en het gemeentehuis geraken (ze zijn hier begonnen met heel de straat uit te breken)p
Gaat mijn vriend mijn kleedje wel mooi vinden?
Gaat het weer meevallen of moeten er nog noodoplossingen komen? (fotolocatie, paraplu's,...)
...

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Pfff!

Sorry, maar het moest er even uit.

Hoe gaat het met de andere bruidjes die de volgende weken trouwen?

groetjes

een stressy-bruidje

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 684

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:20:24

Hier nog 22 dagen en eerlijk gezegd herken ik het gevoel bij momenten... zeker nu het weer zo druilerig is...

maar we blijven positief... alles komt goed, en we kunnen er maar beter van genieten want het is maar één dag in ons leven... als we ons dan zorgen moeten maken, dat is het niet waard!

Geniet ervan...

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:25:12

Hey,

ik had dit ook allemaal. Ik twijfelde ook over alles en was bang dat het niet goed ging lopen, maar je zal wel zien dat je je op de dag zelf geen zorgen meer maakt. Je vergeet echt alles rondom je en geniet gewoon met je liefste schat. Bij ons zijn er ook een paar kleine details anders gelopen dan dat ze moesten en ik dacht vooraf dat ik dan echt zou flippen (ben nogal perfectionistisch ingesteld ;)), maar die dag zelf kon het me echt niet schelen. Ik was gewoon zo gelukkig dat die kleine details geen probleem vormden.
Dus 1 tip: genieten en alles komt vanzelf goed!

Groetjes,
een al 27 dagen gelukkig getrouwd bruidje!

Katrien
2-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:32:07

yup, ik heb ook nog 15 dagen op de teller staan en versta helemaal wat je bedoelt. de schwung en het enthousiasme zijn er ff uit en hebben plaats gemaakt voor zorgen... nog even volhouden en dan is onze ongetwijfeld mooie dag aangebroken

Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 23:20:49

Helemaal herkenbaar, jammer genoeg. Ik geraak dan ook nog heel moeilijkin slaap omdat ik me overal zorgen begin in te maken. Dit is nu al 3 nachten zo, en zo heb ik te weinig slaap, gevolg: ik kan niet te veel meer verdragen. Ik kijk echt uit tegen dat de dag daar is, bye bye voorbereidingen, hallo genieten

Cindy
1-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 23:57:59

Ik heb juist hetzelfde gevoel. Nog 14 dagen en elke dag die gepasseerd is vind ik doodzonde. Het is net alsof ik naar een examen moet... Ik kijk er helemaal niet meer naar uit terwijl de mensen rondom mij er juist meer en meer opgewonden over geraken... Pfff....
Ik keek zojuist eens op een site naar de weersvoorspellingen van 1 juli. Geven ze toch wel geen regen én bliksem uit voor die dag zeker...? Ik geloof niet dat ze het weer al van veertien dagen ver kunnen voorspellen maar toch hé...

Enfin, hopelijk blijft dit gevoel niet meer te lang duren want ik had echt gedacht dat ik van die laatste dagen ging genieten... Niet dus...

Groetjes,

Cindy

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 8:16:54

same here! wel een iets soort andere stress, er moet nog enorm veel gebeuren (het is ontzettend druk geweest het voorbije half jaar) en heb geen overzicht meer...Maar misschien is het beter dat ik nog die laatste weken bezig ben met alle details te regelen, dan heb ik niet zo veel tijd om te piekeren over het weer en of iedereen het goed gaat vinden :-)
veel succes juli bruidjes! Dat het een prachtige maand mag worden :-)

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 9:30:03

Same here. Opmerkingen over dit, aanmerkingen op dat, veel mensen die nog niks laten weten hebben, mijn huishouden is een ramp op dit moment (veel werk op t werk), die en die vinden dat niet goed... Ik denk dan: ik wil alleen maar trouwen, that's it.
Uiteraard besef ik dat ik wel blij ga zijn dat het allemaal zo geregeld is maar soms word ik tikje gek. Ik vind het wel jammer dat zo het enthousiasme wegebt en dan krijg je nog eens opmerkingen over: "allee hoe doe jij nu?" of "tis toch uw trouwfeest, geniet er eens van"... En dat helpt niet echt.
Ik vind het een opluchting dat er nog mensen zijn die het soms even niet meer zien zitten. Jammer genoeg.

schapie
2-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 9:33:27

Hey Vanessa en alle anderen,

Wat dacht je van even pauzeren? Ga nog eens gewoon met z'n tweetjes naar de film, naar de sauna, of iets drinken of een ijsje, zonder constant te denken aan de trouwvoorbereidingen...
Of blader tussen foto's van jullie twee, zodat je weer weet wat er die dag eigenlijk het meest toe doet :-)
een aanrader: http://www.youtube.com/watch?v=_A0fVWomF90 of http://www.youtube.com/watch?v=h_y9F5St4j0
word ik altijd heerlijk melig van!

nele
1-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 11:15:14

Dag Vanessa en andere bruidjes,

bij ons staan er nog 13 dagen op de teller en ja, de spanning en de stress slaan toe. Het belangrijkste is allemaal geregeld maar die zin "wat als ..."
Maar ik ben van plan er volop van te genieten, met dat we niet voor de kerk trouwen, is ons tijdschema niet zo strak en kunnen we ons wat speling veroorloven.

Dank je wel schapie voor de tip, ik ga mijn ventje vanavond voorstellen om eens lekker te gaan eten en naar de film te gaan ... ideaal weer daarvoor dit weekend.

@ Cindy, wij trouwen ook op 1 juli en op de site die ik gevonden had, geven ze zon en 24° op. Gewoon afwachten en hopen dat het die dag droog blijft, zeker?

Groetjes
Nele

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:40:31

Merci bruidjes,

Ben blij dat ik niet alleen ben.
Het komt allemaal wel in orde zeker hé!

Geniet allemaal van de laatste voorbereidingen (dat ga ik ook proberen!!!)

groetjes

Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...