Terug naar overzicht
Hey Jeff, Hmmm zeer goed om weten. Was het toevallig bij Erica of is het die nieuwe op de steenweg?
ben ook wel geinteresseerd om te weten waar juist. Ben nl van Meerbeke; benieuwd waar mijn toekomstige mijn bruidsboeket is gaan bestellen!!
Bij "onverbloemd", brusselsesteenweg in Meerbeke. In die nieuwbouw schuin aan de overkant van het vroegere "geel kot" Het is nu een jaar dat wij er langs gaan....en ik kan zeggen dat het een héél creatieve floriste is. Ik ben zelf 12 jaar zelfstandig florist geweest en kan dus wel weten, dat ze héél vakkundig is. Toen we in maart, bloemen nodig hadden voor een begrafenis heeft ook zij het stuk gemaakt en ik mag zeggen het was ook heel mooi
Hey, Super, en alle twee een wit kostuum dat zal ook heel mooi zijn... Zou mijn verloofde er ook nog graag in zien, maar hij vind dit minder... jammer hé... Veel groetjes Ellen
Oei, nog nooit gehoord of zelf niet gezien? Heel erg bedankt. We zullen er zeker eens een kijkje gaan nemen.PS: maak er vandaag een speciale dag van, ik weet dat dit een "vreemde" dag zal zijn voor jullie. Geniet extra van elkaar.