Terug naar overzicht
Ik zou toch van mijn oren maken en eisen dat ik het zelfde kleur krijg.Ik vind dit echt niet kunnen en zeker niet als het kleur u nu niet aanstaat! Klant is Koning hé!GroetjesEvy17.06.06
Inderdaad; hoe kan dat nu, dat de kleur niet overeenstemt. Jij hebt dat niet besteld dus mag je echt wel op je strepen staan!
hey,ik heb ook Trisara...Champagnekleur, maar de stof kan ik moeilijk verwoorden.Waar heb je het gepast??groetjes Cindy
Hoi,Zeg hen dat je alles aan je kleed hebt aangepast. (pak bruidegom, boeket enz....) Dit kan toch echt niet je betaald zoveel geld voor een jurk en dan geven ze je een andere kleur. Ik zou het er ook niet bijlaten! Het is toch jou dag en die zal je je eeuwig herinneren. Het zou zonde zijn moest je er voor de rest van jeleven een slecht gevoel bij hebben.veel succesgroetjes Kelly
Heb ook een kleed van Marylise en het is idd een rare champagnekleur. Mijn ma en ik kregen precies altijd de indruk dat het vuil ziet. Ik ben het gister gaan halen want ik trouw vrijdag dus veel kan er niet meer aan veranderd worden. Moet wel zeggen dat het in het daglicht veel lichter is dan in de showroom.GroetjesAnn
Trisara is gewoon champagnekleur.. niet raar ofzo?!