Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed is binnen! Eindelijk!

17-6-2011 8:06:46
Hoi bruidjes en bruidegommetjes,

Ik ben zo blij dat ik hier graag mijn vreugde wil delen... met 35 dagen op de teller is mijn kleed EINDELIJK binnen in de winkel! Nu heb ik een afspraak voor zaterdag 25 juni om te gaan passen en inkorten, de laatste aanpassingen aanbrengen, de "decoratie" kiezen... (ik heb in februari mijn droomkleed besteld, heel simpel zoals ik het graag heb maar ik had daar toch nog een extra "touch" aan willen geven, heb dit gezegd tegen de verkoopster... ze is eigenlijk alleen in haar atelier, ze bestelt de jurken en dan past ze ze aan en ze heeft veel talent, toen haalde ze een hoop versieringen boven en begon ze voor mijn jurk te leggen, een stukje met kant en pareltjes ja daar viel mijn oog meteen op... soms maakt ze zelf de jurk als je de jurk van je dromen niet vindt... Echt een aanrader van een winkel!)
Daar ga ik ook nog mijn schoenen en lingerie proberen en dan eventueel al meenemen...

Zo spannend! De datum nadert en de kleine dingen moeten nog allemaal in orde gebracht worden, maar het komt goed!
Vorig weekend ook al het menu mogen kiezen voor ons feest met de dichte familie, bruidstaart en vulling kunnen kiezen... Wijn en dessert ook al uitgekozen... mmmm kijk er al naar uit

Deze zaterdag gaan we onze lieve hond Koda naar twee lieve mensen brengen van hier op het forum, ze hadden in een vorige topic van mij als eerste aangeboden om op hem te passen... Dus bedankt, you know who you are

Mijn aanstaande moet ook nog bellen naar de winkel waar hij zijn kostuum heeft gekozen, hij moest nu ongeveer nog een keertje langsgaan om te passen en om eventueel aanpassingen nog aan te brengen...

De ringen zijn ook nog niet binnen, maar zouden ongeveer nu ook moeten aankomen in de winkel... dan mogen we gaan kijken en indien ok doen ze de gravering met onze namen en datum...

Alles krijgt meer en meer vorm, zo leuk!
Ik kan niet wachten tot de grote dag er is, maar aan de andere kant wil ik ook niet dat het zo snel voorbij gaat... gemengde gevoelens dus :-)

En hoe is het gesteld met de bruidjes van eind juli / begin augustus? Al veel stress? Moeten jullie nog veel doen?

Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 462

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 8:15:42

Succes nog met de voorbereidingen en het aftellen.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 8:18:49

woehoe :-))))
een big smile bij Filipa

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2011 10:00:08

Zaaaaaalig moet dat zijn. Blijf genieten Filipa!!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 13:02:30

Succes Filipa! Ik mag ook op 25 juni mijn trouwkleed gaan passen, spannend hé :) Ik ben alleen een drietal kilo bijgekomen dus ik hoop dat de rits dicht kan! Mijn verloofde mag vanaf volgende week zijn trouwkostuum gaan passen voor de laatste keer en eventueel meenemen...

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 13:12:27

Hoi Claudia,

Je heel spannend!
Het zal ook geen probleem zijn voor jou met die 3 kilootjes hoor! Je zal zien, het zal allemaal goed komen! :-)

Ik ben zooo benieuwd naar mijn verloofde zijn kostuum, ik mag het nog niet zien hij wil dat het een verrassing blijft! SPANNEND dus!

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 15:15:02

Hey Filipa!

Het begint te korten hé!
Ik mag op 1 juli mijn kleed ophalen! Ik tel af
En sinds woensdag mag m'n verloofde zijn kostuum gaan halen, maar we zijn er nog niet geraakt.
Ja, de meeste dingen vallen op z'n plooi nu hé, nog enkele kleine zaken regelen.
Ik tel nu vooral af naar juli, ik werk in het onderwijs en vanaf dan kan ik me volledig concentreren op den trouw.

Succes nog met de voorbereidingen hé!

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 21:30:51

Heej meid,

Mijn kleed is er ook, en ik mag het morgenvroeg gaan passen! Zo spannend, met schoenen ondergoed juwelen, net echt! ben zo benieuwd!!! Hopelijk ga ik het net zo mooi vinden als in het begin!!!! Veel plezier met jouw pasbeurt!!! Het is nog maar een dikke maand! Morgen moet ik zelf naar een trouwfeest, en dan is het aan ons!!!!

veel groetjes

Katrijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...