Terug naar overzicht
Succes nog met de voorbereidingen en het aftellen.
woehoe :-)))) een big smile bij Filipa
Zaaaaaalig moet dat zijn. Blijf genieten Filipa!!
Succes Filipa! Ik mag ook op 25 juni mijn trouwkleed gaan passen, spannend hé :) Ik ben alleen een drietal kilo bijgekomen dus ik hoop dat de rits dicht kan! Mijn verloofde mag vanaf volgende week zijn trouwkostuum gaan passen voor de laatste keer en eventueel meenemen...
Hoi Claudia, Je heel spannend! Het zal ook geen probleem zijn voor jou met die 3 kilootjes hoor! Je zal zien, het zal allemaal goed komen! :-) Ik ben zooo benieuwd naar mijn verloofde zijn kostuum, ik mag het nog niet zien hij wil dat het een verrassing blijft! SPANNEND dus!
Hey Filipa! Het begint te korten hé! Ik mag op 1 juli mijn kleed ophalen! Ik tel af En sinds woensdag mag m'n verloofde zijn kostuum gaan halen, maar we zijn er nog niet geraakt. Ja, de meeste dingen vallen op z'n plooi nu hé, nog enkele kleine zaken regelen. Ik tel nu vooral af naar juli, ik werk in het onderwijs en vanaf dan kan ik me volledig concentreren op den trouw. Succes nog met de voorbereidingen hé!
Heej meid, Mijn kleed is er ook, en ik mag het morgenvroeg gaan passen! Zo spannend, met schoenen ondergoed juwelen, net echt! ben zo benieuwd!!! Hopelijk ga ik het net zo mooi vinden als in het begin!!!! Veel plezier met jouw pasbeurt!!! Het is nog maar een dikke maand! Morgen moet ik zelf naar een trouwfeest, en dan is het aan ons!!!! veel groetjes Katrijn