Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kakofonie of niet?

17-6-2011 11:20:43
Beste bruidjes in spe,

Ookal trouw ik pas volgend jaar ook wij zijn al aan het nadenken om rond een thema te werken. We hebben verschillende ideeen maar vragen ons af of het allemaal wel bij elkaar past. Een kakofonie is het laatste wat we willen . Mijn vriend en ik zijn de voorbije twee jaar aan het verbouwen geweest. Ons huis heeft de naam Huisje Weltevree gekregen. Dat is op dit ogenblik het enige dat ons leven beheerst .
Idee 1:
Nu hadden we gedacht om de tafelschikking te doen met foto's voor en na. De gasten krijgen een foto van een ruimte in ons huis hoe het voor de renovatie was en op de tafel staat de foto hoe het is geworden. Ze moeten dus hun perfecte match vinden.
Idee 2:
Wij trouwen in een Volkswagen t1 busje. We hebben dit busje gevonden als sleutelhanger. Deze sleutelhanger zouden we dan als bedankje geven aan de gasten. Dit met een kaarte: 'Rij nog eens bij ons aan in Huisje Weltevree'. Dit om dus terug te verwijzen naar ons gerenoveerd huis.
Nu het probleem:
Wat voor uitnodigingen moeten we erbij zoeken? Iets met een huis op? Iets met het Volkswagenbusje? Of maakt dit allemaal niet uit?

Pff, toch moeilijk allemaal. Je wil toch zo origineel mogelijk uit de hoek komen e dames!
Bedankt alvast voor de reacties!
Nog veel aftelplezier
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 695

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2011 11:36:18

Linde,
Je idee 2 vind ik zeker leuk. Idee 1 is zeker niet slecht maar ben je niet bang dat de mensen teveel gaan moeten zoeken en er daardoor mss net "chaos" ontstaat?

Voor de uitnodigingen zou ik dan eerder het huis nemen, dit omdat wss niet iedereen het busje zal zien en zolang ze de sleutelhanger niet krijgen, de link mss niet gaan snappen?

Hoe dan ook ... kies hetgeen waar jullie zich het best bij voelen.

Het is ook maar de mening van een leek hé ;-).

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-6-2011 11:42:35

hey, persoonlijk zou ik het ook bij idee 2 laten, te veel van het goede is nooit goed.
voor de uitnogigingen misschien een busje nemen en waar in jullie te zien zijn met een foto, van achter een raam.

Dit is natuurlijk mijn mening je moet is nemen waar jullie beide jullie goed bij voelen.
Groetjes

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 11:44:29

En hoe doen jullie dan de tafelschikking? Klassiek met nummers?
Of een ander origineel idee?
Linde

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 11:54:20

Hoi

Mij stoort het eigenlijk niet dat je verschillende dingen doet...
Bedankjes zijn toch iets apart en ik heb (als ik kijk bij vrienden) al verschillende dingen gezien, die niet per sé doorlopen in de rest van het huwelijk.
Ook de tafelnamen zijn iets dat niet per sé bij de rest hoort, denk ik...
Als je al thema pakt iets dat bij jullie past, kan je die verschillende ideeën misschien toch laten doorlopen...

Achja, mij stoort het niet, maar jij moet je er vooral goed bij voelen he!
Succes ermee!
Grtjs

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-6-2011 12:07:11

Ik ben eerder voor idee twee :)

Voor de uitnodiging:
Een fotoshoot met het busje. Dan kan je die foto(s) gebruiken voor je uitnodiging

Voor tafelnummering:
kan je dan verschillende kleuren doen.
Een groen busje, een geel busje, een blauw busje, ...

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik17-6-2011 12:14:58

Misschien kan je voor de tafelnamen de ruimtes nemen die jullie hebben verbouwd in het huis. Je geeft de mensen dan een kaartje met de naam van de ruimte, deze naam staat ook op de tafel. Dan kunnen jullie nog op de tafel een voor en na foto leggen.

Misschien ook een idee voor als jullie van het standaard gastenboek willen afwijken is dan om bij iedere tafel een vraag te leggen voor jullie gasten.

bijv. "Wat zijn jullie tips voor een geslaagd huwelijk als we in de keuken zijn?"

Laat maar weten wat het geworden is hé!

groetjes

sofie

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 13:07:30

Hoi,

ik vind idee 1 superleuk, zou dat zelf als gast wel tof vinden (misschien wel de makkelijkste foto's houden voor de ouderen ;)). En idee 2 is ook tof! Ik zou ze beide behouden en geen één van de twee gebruiken in de uitnodiging maar daar iets anders voor nemen. Dan bedoel ik geen 3de thema maar gewoon jullie zelf, zonder busje, zonder huis of verbouwingen, maar superverliefd! :)

Groetjes
Greet

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:47:57

Ok misschien ga ik nu wel heel ver, maar als je echt graag je twee eerste ideeën houdt (en ik vind ze zeker origineel!) dan kan je misschien alles binden door de kleur? Stel dat de bus-sleutelhangers rood zijn, dan zou je de foto's in een rode kader op tafel kunnen zetten en ook met rood kunnen werken op je uitnodigingen? Dan moet er op je uitnodiging nog niet noodzakelijk een busje of een huisje staan.
Nog een tip voor je tafelaanduiding: zet zowel onder de voor- als de na-foto's over welke ruimte het gaat. Dat is gemakkelijk te vinden en toch zien je gasten een duidelijke voor en na.
Ik denk maar wat mee :)

Erent

Meld misbruik21-6-2011 23:02:54

Hallo daar thema-zoekers,
kijken jullie eens naar het thema van Jeroen en Debbie ? Super origineel en onvergetelijk dus zeker een aanrader!
Kunnen jullie tegelijkertijd ook even stemmen op hun plan aub,...gewoon op stem klikken onderaan hun plan. Zou heel leuk zijn want wedstrijd eindigt binnen enkele dagen. Op de site vinden jullie sowieso nog tal van andere originele thema's en weddingplans terug (aanrader dus en enkele uren leesplezier) Hieronder heb je de link:
Alvast bedankt voor de stem en veel succes met het plannen van jullie trouw!

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik27-6-2011 21:34:50

Dag iedereen,
Ik wou maar even laten weten dat we voor de tafelschikking met foto's en de sleutelhangers gaan gaan. We blijven bij ons idee. Voor onze uitnodigingen hebben we (vind ik) een leuke oplossing gevonden. We gaan samen werken met aureline. www.aureline.be Zij is een geweldige dame die onze uitnodigingen gaan ontwerpen. Zij tekent als het ware je uitnodiging. Ze gaat mijn verloofde en ik tekenen met op de achtergrond ons huis. Ze gaat er dan nog een vogeltje bij tekenen die een spandoek in het bekje heeft. Op deze spandoek zal dan 'huisje weltevree' staan. Ik ben zeer benieuwd naar de komende schetsen. We zijn in ieder geval zeer blij en enthousiast over onze uitnodigingen
Bedankt voor al jullie reactie!
Linde

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...