Terug naar overzicht
mijn toekomstige heeft er een tof gedicht in gezet.Je kan er altijd iets persoonlijks van maken of een gedicht opzoeken op het internet. Maar een eigen gedicht is en blijft het mooiste (en recht uit het hart)bij ons ziet het er zo uit:op de eerste pagina onze uitnodigingop de tweede pagina (naast uitnodiging):Een kleine zin, een groot verhaalje eigen woorden je eigen taal,pen neer wat je wil zeggenveel moet je er niet bij uitleggen.Vanaf nu bewandelen wij het pad van de trouwdaarom werden we man en vrouwmet dagen van zekerheiden dagen van onwetendheiddagen vol creativiteiten dagen van zon en vreugde tijd!en dan daaronder:laat jullie vanavond eens goed gaanje hoeft daarom niet op de dansvloer te staaneet en drink je buikje vol goedstolt je hoofd, ga dan te voetwe houden allemaal van elkaarjullie aanwezigheid is hiervan het mooiste gebaar!Je ziet zo moeilijk kan het niet zijn.GroetenAnn20/5/2006 4 dagen te gaan
Hallo,Wat ik ook wel leuk vond; ik heb alle mailtjes bewaard die de genodigden ons stuurden, zowel van diegenen die komen of niet kunnen, heb ze uitgeknipt en in het boek gekleefd! Ook tof voor later!Groetjes,ann17/06/2006PS; Heb een aangepaste versie van jullie gedichtje gebruikt! héél tof!
Hallo,Wij hadden in ons gastenboek enkel onze uitnodiging gekleefd, verder geen tekstje. Wel hadden we een grote (30 x 30 cm) foto van ons (één die op de uitnodiging stond) met daarbij de tekst: Wie schrijft, die blijft ons altijd bij. Die tekst was zo geschikt dat de 'ij' onder elkaar stond. Beetje moeilijk om uit te leggen, maar 't was wel mooi! :-) In Photoshop kan je wel zoiets maken en dan laten afdrukken bij een goeie fotograaf.Groetjes,SylvieSinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!