TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
6-8-2011
|
17-6-2011 14:36:13
Als de naaister het kan vergroten, dan zal het wel in orde komen. Anders hadden ze nu wel al gezegd dat je echt moest vermageren. 'k Zou anderzijds toch een beetje op mijn gewicht letten. Je moet daarom niet gaan diëten (ben ik ook geen voorstander van ), maar misschien toch oppassen dat je zeker niet bijkomt. Don't worry, 't komt wel in orde!
|
|
Debbie
16-9-2011
|
17-6-2011 17:53:21
1. Het is geen reclame voor de winkel dat ze een kleed te nipt bestellen. Ik heb altijd gehoord dat ze het één maatje groter bestellen en dat ze dan gaan bijknutselen. Want een kleed verkleinen gaat veel gemakkelijker dan vergroten... Maar ... 2. Het gaat volgens mij wel. Ik zou me geen zorgen maken. 't Is hun stiel, hun winkel, hun alledaagse dingen hé. Zij gaan dat wel oplossen. Dat lukt wel. Er zijn massa's veel bruidjes die vlak voor het huwelijk nog veel verdikken, puur van de zenuwen dat ze meer gaan eten aan chocolade en chips... Bij de laatste pas gebeurt het blijkbaar wel vaker dat de naaisters nog een beetje moeten verbreden. Lukt toch altijd... Ik heb toch nog nooit een bruidje gezien die een véél te klein kleed aan had? Als je zoveel geld betaalt, is dat in orde... :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-6-2011 18:42:47
Dat kan echt wel, hoor!
Ik heb via-via een trouwkleed gekregen om aan te doen op Kasteelklassen (toen ik zelf nog geen prinsessenkleed had). Dat was ook iets te klein: de ritssluiting ging ook niet toe.
Ik ben daarmee naar een naaister geweest en zij zei dat ze dat nog zo'n 4 cm kon 'rekken'. Dan nemen ze de naad onder je oksel eruit, leggen die breder en zo kunnen ze enkele centimeters winnen. Ook aan de ritssluiting kan men dit doen!
En dit zijn meer centimeters dan je verwacht, hoor! Want ik heb het kleed uiteindelijk kunnen dragen met een licht souspulleke eronder (januari is anders maar frisjes in een bustierkleedje, hé!)!
|
|
Samira
2-9-2011
|
17-6-2011 20:31:53
Inderdaad, een kleed vergroten kan. Dat zeiden ze tegen mij toch in de winkel.
Toen ik mijn kleed ging passen, was het te klein rond mijn taille maar dat was geen probleem zei de verkoopster, dat kon aangepast worden, zoals Veronique al zei, via de naad onder de oksel. Ni panikeren, komt wel goed
|
|
Els
10-9-2011
|
18-6-2011 10:42:59
Ik denk ook niet dat je van 1 kilo te verdikken je plots zo veel centimeters meer hebt :s
Toen ik vorige week mijn eerste pas had, was mijn jurk nog koeien te groot!
Alles komt nog wel in orde bij jou :) Don't worry
|
|
Sharon
20-8-2011
|
19-6-2011 9:16:52
Dankjewel voor de reacties... Ik hoop het echt! De verkoopster zei ook dat ze het wel kon vergroten, maar ik wil het dan zo precies eerst zien ;)! Maar nu ik jullie hoor, ben ik toch al iets geruster!
Groetjes
Sharon
|
|
Evi
27-8-2011
|
24-6-2011 22:50:56
Ik ben vandaag mijn kleed ook voor de 1e keer gaan passen en ja hoor het was te klein! en ik heb al een klein maatje en ben zeker niet bijgekomen (miss max 1 kilo!). Ik kon niet ademen! Natuurlijk ik helemaal in paniek... gelukkig gaat de winkel het proberen vergroten of en nieuw kleed bestellen in 1 maatje groter. Hoe dan ook, als ze mijn kleed vergroten, gaan ze de verstelkost niet aanrekenen omdat het hun verantwoordelijkheid was om de juiste maat te bestellen. Dus dat vind ik allesinds toch al een professionele reactie. Hopelijk komt het goed... Nog even afwachten dus.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|