Nu Online
Momenteel zijn er 735 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ten Damme

16-5-2006 9:28:08
Dag bruidjes,

Wie van jullie gaat er trouwen (of is er reeds getrouwd) in Hof Ten Damme in Kallo? Wij trouwen er namelijk 9/12/06 en ik ben heel benieuwd naar reacties hierover!

Veel succes allemaal met de voorbereidingen!

Christine en Jan
9/12/06

Christine
9-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 608

Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik16-5-2006 10:47:33

Hallo!
Ik ken Hof ten Damme niet, maar ben verrast eindelijk eens iemand tegen te komen hier die ook op 9 december trouwt!!
Nog veel succes met de voorbereidingen! Ik ben trouwens vrijdag mijn kleed gaan kiezen!!!
Groetjes,
Annelies
09-12-06

Christine
9-12-2006
 Meld misbruik16-5-2006 10:59:00

Dag Annelies,

Mijn kleed is twee weken geleden ook besteld! En vorig weekend hebben we onze trouwringen gekozen... Super he, al die zaken vastleggen... zo komt je dag dichter en dichter bij!

groetjes
Christine

Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik16-5-2006 11:02:33

Waar heb jij je kleed gekocht? En de ringen? Moet dat zo lang op voorhand de ringen? Ik had gedacht om dat misschien ergens in de zomer of zo te gaan kiezen.

Het was wel een heerlijk gevoel toen ik mijn kleed aan had, nu besef ik pas écht dat ik ga trouwen :-)

Christine
9-12-2006
 Meld misbruik16-5-2006 11:42:49

Mijn kleed heb ik bij Princess gekocht. En jij?
Wat betreft de ringen: ik wou gewoon nog iets van mijn "to do"-lijstje schrappen ;-). Het zijn ringen van memoire... Héél mooi!!

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik16-5-2006 12:45:14

Hey Christine! Ik trouw pas volgend jaar, maar denk er aan om zeker ook eens bij Princess langs te gaan voor mijn kleed. Ben jij daar tevreden? Welke merken verkopen ze daar, of zijn het eerder ontwerpen? Hoe liggen de prijzen?

Groetjes!

Veerle
29/09/2007

Christine
9-12-2006
 Meld misbruik16-5-2006 12:58:33

Hey Veerle,
Ik ben bij Le Chapeau geweest, bij JPC Collection en bij Princess... Maar Princess is echt een reusachtig verschil vond ik qua service en bediening! Zó vriendelijk. Je wordt er echt als een "prinses" behandeld! Je bent op het ogenblik van je afspraak de enige bruid. De afdeling trouwjurken is dus helemaal voor jou alleen gereserveerd. Ik vond dat super. Ze hebben er eigen creaties, maar ook ontwerpen van Oni Onik, Anne Berlin, Nattan en nog anderen... Allemaal heel mooie, stijlvolle jurken. Ik zou zeggen: ga zeker eens een kijkje nemen! Maar je moet wel eerst een afspraak maken.

Succes, en veel plezier!

Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik16-5-2006 13:44:34

Hey Christine,
ik ben bij Bruidshuis Ellen in oostbrug geweest. Wij waren er ook heel tevreden over de service en ook heel veel keuze!!!
Voor de ringen denk ik dat we eens naar Wim Meeussen ga kijken.

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik16-5-2006 18:16:41

Dag Christine!

Bedoel je met nattan, Edouard Vermeulen? Ik dacht dat die enkel bruidsjurken ontwierp voor verkoop in zijn eigen winkel? Ik zoek een klassiek kleedje,dus ik hoop dat ik daarvoor bij Princess aan het juiste adres ben. Alvast bedankt voor de info!

Veerle
29/09/2007

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik16-5-2006 18:35:49

hoi,
vrienden van ons zijn daar enkele maanden geleden getrouwd.het eten was heel lekker!!!!alles was heel verzorgd!echt wel een aanrader!!!succes
groetjes,
sarah
15/07/06

Evi
18-5-2007
 Meld misbruik29-5-2006 19:29:02

Dag Christine,
Zo enthousiast dat ik was toen ik hier eens iets las over HTD,maar helaas de reacties zijn pover he ... Wij trouwen er in mei 2007.Nog een klein jaartje te gaan dus.Kent dan niemand deze kleine-gezellige-voor ons wellicht "beste locatie" uit het Antwerpse?;-)grapje!Het huiselijke sfeertje doet het hem echt wel voor mij ondanks de overdreven klassieke toetsen waarvoor ik nooit gedacht had te vallen.Ik ken HTD NOG NIET echt echt,ben er al wel op de degustatieavond geweest begin mei en die was ongelooflijk,het beste ooit voor mij en denk toch met heel wat te kunnen vergelijken.Als je graag de sfeer opsnuift in juli en november zijn er terug gepland,neem een kijkje op hun site.Ben benieuwd hoe jouw ervaring tot hiertoe was,laat me maar iets weten.Verder lees ik over je kleed van Princess,fijne reacties,ik moet me nog even inhouden,in december denk ik met de mama te gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info