Terug naar overzicht
Hoi Sharon Als jij dat graag wil zou ik het zeker doen. Het geeft je toch weer iets extra om je dag mee te herinneren. Groetjes,Dot
Hoi Ik dacht ook dat dat niet gedaan werd, ik had het in ieder geval ook nog niet gezien, maar ben ook wel van plan dat te doen. Dus dan zijn we al met 2 he Sharon :) Groetjes
Sharon, zou ik zelf ook doen!
Dat gaan wij alvast ook doen en ik heb dat nog al gezien hoor. Geen probleem dus ;)
Ik ga het ook doen!
Ik heb dat al gezien en ben zelf ook van plan om het te doen! Receptiegasten zijn, zoals het woord het zelf zegt, ook gasten en het is altijd fijn om van hen ook nog een berichtje te kunnen teruglezen.
2 weken geleden naar een receptie geweest en daar was dat ook zo hoor. hoe meer commentaar en gelukwensen er in staan, hoe beter hé:-)
Wij hebben dat ook gedaan! Zéker doen!!! En het gastenboek geraakt toch nooit vol!
Wij doen dat ook! Maar onze receptie is op een andere plaats dan het avondfeest. Om zeker te zijn dat we het gastenboek zeker niet vergeten heb ik er gewoon 2 voorzien. Zo kunnen we dat voor het avondfeest al op voorhand in de zaal leggen en hoeven we ons daar al geen zorgen meer over te maken :)
Ja idd, zien dat we het niet vergeten... Nog een opdrachtje voor de ceremoniemeester... Doei, heel erg bedankt!
Ik heb al getekend op een receptie.