Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes??

17-6-2011 13:58:06
Nog een vraagje. Op het avondfeest leggen we op elk bord een Venetiaans masker. Dit kunnen ze dan tijdens het feest al opzetten als ze willen. Maar dit is ook ineens hun bedankje. Ik vraag me alleen af hoe en waar ik dan een kaartje moet aanhangen van 'bedankt' en onze namen en onze datum op? Het is nogal lastig om dat aan de touwtje te hangen, zeker als ze het dan willen opzetten dan hangt het er zo aan te bengelen... Hebben jullie suggesties?

Daarnaast hebben we geen bedankinskes voorzien voor de mensen op de receptie. We zullen echter acheraf wel aan iedereen een foto sturen. Is dat voldoende?

Groetekes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 417

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:04:43

Hoi Sharon,

Oh, wat een leuk idee, Venetiaanse maskers! Ik weet natuurlijk niet hoe de maskers eruit zien, maar misschien kunnen jullie dit gebruiken? http://www.lintbedrukken.nl/
Je kan daar dus de kleur van je lint, van je tekst kiezen, en ook je tekst invoeren. Misschien kan je het lintje mooi aan de masker hangen, of misschien kan je ze aan de binnenkant van de masker lijmen of naaien? Ik hoop alvast dat dit een hulp is!

Over je andere vraag: ja, ik denk dat het voldoende zal zijn om een foto te sturen naar iedereen achteraf. Dit wordt steeds meer gedaan! Maar sommige fotografen hebben een optie dat je de dag zelf al een foto kan kiezen en dat ze de dag zelf je foto drukken en dan kan je ze meteen met de gasten meegeven!

Groetjes,
Filipa

Lien
6-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:33:23

Of misschien kan je met een klein wasspeldje (bv. bij AVA te vinden) het dankkaartje aan het masker vastspelden?

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 16:06:55

Leuke tips als! Dankjewel!!!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 16:07:47

@ Filipa: ja, hij heeft me in Venetië gevraagd vorig jaar en ons thema is ook Venetië. We hebben Italiaanse hapjes en gerechtjes en we hebben een masker op onze uitnodigingen en dus ook maskers op het avondfeest ;)!

GRoetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-6-2011 18:38:13

Ik zou het ook met een stickertje of zo aan de binnenkant van het maskertje plakken. Als de mensen dat dan jaren later nog eens tegenkomen, komen de herinneringen vanzelf als ze het stickertje lezen!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 9:13:35

Hallo Véronique, merci voor de tip. Dat was ook ons eerste gedacht, maar we hebben schrik dat dit stikkertje zal vervagen of afgaan op hun huid door het zweet... Als ze de maskers zouden opzetten hé. Maar dat leek ons ook het makkelijkste...

Groetjes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...