Terug naar overzicht
Hoi Sharon, Oh, wat een leuk idee, Venetiaanse maskers! Ik weet natuurlijk niet hoe de maskers eruit zien, maar misschien kunnen jullie dit gebruiken? http://www.lintbedrukken.nl/ Je kan daar dus de kleur van je lint, van je tekst kiezen, en ook je tekst invoeren. Misschien kan je het lintje mooi aan de masker hangen, of misschien kan je ze aan de binnenkant van de masker lijmen of naaien? Ik hoop alvast dat dit een hulp is! Over je andere vraag: ja, ik denk dat het voldoende zal zijn om een foto te sturen naar iedereen achteraf. Dit wordt steeds meer gedaan! Maar sommige fotografen hebben een optie dat je de dag zelf al een foto kan kiezen en dat ze de dag zelf je foto drukken en dan kan je ze meteen met de gasten meegeven!Groetjes, Filipa
Of misschien kan je met een klein wasspeldje (bv. bij AVA te vinden) het dankkaartje aan het masker vastspelden?
Leuke tips als! Dankjewel!!!
@ Filipa: ja, hij heeft me in Venetië gevraagd vorig jaar en ons thema is ook Venetië. We hebben Italiaanse hapjes en gerechtjes en we hebben een masker op onze uitnodigingen en dus ook maskers op het avondfeest ;)! GRoetjes
Ik zou het ook met een stickertje of zo aan de binnenkant van het maskertje plakken. Als de mensen dat dan jaren later nog eens tegenkomen, komen de herinneringen vanzelf als ze het stickertje lezen!
Hallo Véronique, merci voor de tip. Dat was ook ons eerste gedacht, maar we hebben schrik dat dit stikkertje zal vervagen of afgaan op hun huid door het zweet... Als ze de maskers zouden opzetten hé. Maar dat leek ons ook het makkelijkste... Groetjes Sharon