Terug naar overzicht
Hoi Griet, Ik heb nog geen foto want mijn bedankjes zijn nog onderweg, maar als ik ze heb en ze zijn afgewerkt, kan ik je altijd een foto sturen! Je trouwt pas in april dus je hebt nog tijd he! ;-) Groetjes,Filipa
Hey Filipa, Bedankt hoor! Ik heb inderdaad nog tijd, maar ik had toch graag heel wat ideeën opgedaan, wie weet zit er iets tussen wat ik super zal vinden. Groetjes, Griet (Wat heb je voorzien van bedankjes?)
Hoi Griet, Voor de mannen hebben we kleine Porto flesjes voorzien, en voor de vrouwen een mooie broche in een wit organza zakje. Bij het gastenboek gaan we nog een groot bokaal zetten met snoep zodat ze de hele avond kunnen genieten van een suikerboontje ;-) Ik stuur je een foto als ik mijn bedankjes heb, maar het zal wel pas kort voor het huwelijk zijn vrees ik .. Groetjes,Filipa
Wij gaan normaal gezien bruidssuiker in kubusvormige doosjes doen. Daaraan komt een lintje en een kaartje met aan de ene kant 'bedankt' en aan de andere kant onze namen en trouwdatum.Ze moeten nog gemaakt worden, dus ik kan je geen foto laten zien. Op internet kan je ook wel ideetjes vinden en foto's. Geef 'give away wedding' ofzo in en zoek op afbeeldingen bij Google, dan krijg je vast ideetjes!
Hey Griet Wij hadden 'handgemaakte ijzeren roosjes'. Eens kijken of ik nog ergens een foto vind. Leuk als we nu, twee jaar later, ergens binnenstappen, en 'ons' roosje daar nog steeds op de kast staat :-) Groetjes
Onze dochter had een foto etiket op een klein flesje drank. Heel erg leuk ontvangen door de gasten. Voorbeelden zie je op www.drank-bedankjes.be Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes, Blondina