Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto bedankjes

17-6-2011 13:59:18
Dag bruidjes,

Hier op het forum heb ik al veel ideetjes opgedaan voor bedankjes, waarvoor heel erg bedankt.
Maar wie heeft hier effectief ook een foto van en ziet het zitten om hem even door te mailen.
Op die manier kan ik het me allemaal beter voorstellen en nog andere ideeën opdoen.

Bedankt!
Griet

grietmeersman@hotmail.com

Griet
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 748

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:06:29

Hoi Griet,

Ik heb nog geen foto want mijn bedankjes zijn nog onderweg, maar als ik ze heb en ze zijn afgewerkt, kan ik je altijd een foto sturen! Je trouwt pas in april dus je hebt nog tijd he! ;-)

Groetjes,
Filipa

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik17-6-2011 14:18:20

Hey Filipa,

Bedankt hoor! Ik heb inderdaad nog tijd, maar ik had toch graag heel wat ideeën opgedaan, wie weet zit er iets tussen wat ik super zal vinden.

Groetjes, Griet

(Wat heb je voorzien van bedankjes?)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:25:18

Hoi Griet,

Voor de mannen hebben we kleine Porto flesjes voorzien, en voor de vrouwen een mooie broche in een wit organza zakje. Bij het gastenboek gaan we nog een groot bokaal zetten met snoep zodat ze de hele avond kunnen genieten van een suikerboontje ;-)

Ik stuur je een foto als ik mijn bedankjes heb, maar het zal wel pas kort voor het huwelijk zijn vrees ik ..

Groetjes,
Filipa

Lien
6-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:38:43

Wij gaan normaal gezien bruidssuiker in kubusvormige doosjes doen. Daaraan komt een lintje en een kaartje met aan de ene kant 'bedankt' en aan de andere kant onze namen en trouwdatum.
Ze moeten nog gemaakt worden, dus ik kan je geen foto laten zien.

Op internet kan je ook wel ideetjes vinden en foto's. Geef 'give away wedding' ofzo in en zoek op afbeeldingen bij Google, dan krijg je vast ideetjes!

Jessica

Meld misbruik17-6-2011 19:06:57

Hey Griet

Wij hadden 'handgemaakte ijzeren roosjes'. Eens kijken of ik nog ergens een foto vind.
Leuk als we nu, twee jaar later, ergens binnenstappen, en 'ons' roosje daar nog steeds op de kast staat :-)

Groetjes

blondina

Meld misbruik20-6-2011 18:00:07

Onze dochter had een foto etiket op een klein flesje drank.
Heel erg leuk ontvangen door de gasten.
Voorbeelden zie je op www.drank-bedankjes.be

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Blondina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...