Terug naar overzicht
Hoi Ineke, Hoe spannend allemaal, geniet er maar van!!! Ik wens jullie beide een prachtige dag toe! Genieten is de boodschap! Groetjes,Filipa
Veel plezier morgen? En al een dikke proficiat voor morgen. Kim
Proficiat alvast!
wij zijn in mexico verloofd ... een zalig, prachtig land!!! veel plezier morgen, alvast proficiat en geniet van mexico!
spannend!! veel plezier morgen (en ook vanavond nog!)!! xx
Spannend !! Geniet alvast van je laatste mejuffrouw avond en ik wens jullie een prachtige dag en zalige Mexicaanse wittebroodsweken toe!
Hey Ineke,goed slapen vannacht, dat je goed uitgerust bent voor je grote dag morgen en de superleuke reis die erop zal volgen. Geniet van je dag morgen samen met je ventje!
Alleen al de titel van je post geeft aan hoeveel energie je hebt! Ik wil je alvast proficiat wensen en hoop samen met alle andere bruidjes op het zonnetje voor jou! Geniet ervan en geniet van je huwelijksreis in mexico! Ik kijk al uit naar je verslagje :) :)
Ik duim alvast mee voor mooi weer! :-) Hier ook nog maar enkele uurtjes, en de kriebeltjes komen weer op! Ik wens je morgen een heel fijne dag, geniet ervan!!!!
Alvast een dikke proficiat! Geniet ervan!
Hey Ineke, Geniet van jullie dag en van elkaar! Heel veel geluk samen en maak er iets moois van! Veel plezier in Mexico. Groetjes, Sonja
Geniet van jullie dag !
Heel veel plezier gewenst op jullie grote dag, heel veel zonneschijn en een stralende dag voor jullie.Alvast dikke proficiat.Geniet van je supermooie reis, ben in blijde verwachting voor jullie foto's. Prettige huwelijksreisxxx
Véél plezier morgen !! Geniet er van ! Zon of regen , het wordt jullie 'dag ' !! Prettige huwelijksreis nadien ! Alvast proficiat !!
Spannend!!!! Veel plezier morgen!! Alvast goed feesten en genieten. Veel groetjes Ellen
Geniet ervan!! Meer kan ik niet zeggen ;)