Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originaliteit ten top...

17-6-2011 15:52:11
graag had ik ideetjes opgedaan wat betreft een attentie voor de getuigen, ouders, grootouders, ...
praktische informatie, originele ideetjes, interessante websites e.d. mogen altijd doorgegeven worden
gelieve deze info wel door te spelen naar trouw13082011@telenet.be vermits mijn zus, tevens mijn getuige, deze site ook regelmatig bezoekt en anders is het voor haar geen verrassing meer natuurlijk , wanneer ik uit jullie reacties een gepaste attentie vindt

alvast vriendelijk bedankt voor de moeite

grtjs Ina

Ina
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 510

Erent

Meld misbruik21-6-2011 22:54:10

Hey Ina, dit weddingplan heeft tal van originele ideetjes, ook voor souvenirs enz... Check even via onderstaande link. Zou ook super zijn als jullie ook stemmen, ....gewoon klikken op stem onder "bekijk dit plan". Hier heb je de link waar je het hele weddingplan kan bekijken + kan stemmen

http://challenge.goudengids.be/Planner?participantId=11...

Alvast bedankt en veel succes met het plannen van jullie eigen trouw!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...