TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
17-6-2011 17:21:39
Hoi Mieke, Wat was de reactie van jouw verloofde? Ik zou zeggen, als jullie allebei twijfelen, ga misschien toch eerst informeren bij andere zalen en als die dan vrij zijn, kan je nog altijd veranderen? Wij hebben in december/januari dit jaar pas onze zaal vastgelegd, dus ben je ook nog niet zo laat... Groetjes, Filipa
|
|
Lynn
21-9-2012
|
17-6-2011 17:22:28
Ik zou toch proberen om een andere zaal te vinden, misschien zo snel mogelijk vanalles beginnen zoeken en vastleggen. Als je geen wauw gevoel hebt bij eender welk aspect van je huwelijk zal je het je nog lang beklagen denk ik ... . Je kan eventueel wel deze zaal nemen en ze een beejte opfleuren, bloemen, kandelaars en andere decoratiematerialen doen al veel, maar alles komt met een prijskaartje uiteraard. Wij trouwen in Domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas, echt een prachtige locatie, ik betwijfel of ze nog vrij zal zijn, maar je kan altijd eens proberen. Ze ziet er prachtig uit en is echt gigantisch schappelijk van prijs naar mijn mening. Groetjes
|
|
dorien
5-5-2012
|
17-6-2011 17:35:43
zoals Lynn al aangeeft kan je het zelf versieren. wij hebben een grote mooie zaal maar sober en niets buiten van tuin ofzo, het eten moeten we tevens afwachten. maar had gevraagd of ik zelf versiering bv. ballonnen enzo mag meebrengen en dat mag allemaal. uiteindelijk zijn we twee twijfelaars en hebben we gewoon gekeken dat bij deze zaal bediening en drank in prijs inbegrepen zit.
|
|
jamie
9-3-2012
|
17-6-2011 19:32:05
Als je zo de twijfels hebt over de zaal zou ik toch eens rond gaan kijken voor een andere maar wel je optie nog houden zo kun je andere beschikbaarheid van de zalen eens bekijken en dan kun je eventueel veranderen, ik zou het niet leuk vinden om ons feest te houden in een zaal waar we niet warm van lopen. aan jullie de keuze en veel succes verder groetjes jamie x
|
|
Fredie
26-6-2010
|
17-6-2011 19:41:44
Is dat wel de moeite, vraag ik me af ? Als je nu zou twijfelen of jullie en je gasten wel voldoende te eten zouden krijgen -omdat het proefmenu bvb nogal magertjes uitviel- zou ik je mss gezegd hebben "Kijk uit want mensen onthouden vooral hoe het eten was en hoevéél er was alsook de wijnen aan tafel." Maar voor de zaal ? Niemand komt toch naar een trouwfeest om naar de muren, het plafond of wat dan ook te kijken maar naar jullie en trouwens, ze komen om mee te feesten, te eten, te dansen... maar toch zeker niet om te zeggen : "wat een lelijke zaal !" Net zoals Dorien, hebben wij onze zaal ook gekozen op basis van wat die te bieden had want oorspronkelijk wilden wij een zaal zonder catering, tot we inzagen dat dit een onmogelijke opdracht werd. En weet je, van al onze gasten kregen we te horen "Wat een mooie locatie, zeg ! Hoe hebben jullie dàt gevonden ?" Zo zie je maar... Haal niet in extremis alles overhoop door twijfel. Wij twijfelen allemaal wel ergens over. Gewoon verder doen waar je mee bezig was. Het zal heus wel tip top in orde zijn, hoor !
|
|
Kim
7-7-2012
|
17-6-2011 21:01:34
Hey Mieke,
Ik denk ook dat je met aankleding veel kan doen.
Maar als je te veel twijfelt zou ik toch uitzien naar een nieuwe locatie.
Veel succes
Nog 385 dagen (hihi)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|