Terug naar overzicht
Hoi, wij trouwen ook op 28 augustus 2004 in Blaasveld (Willebroek). Ideetjes voor de ringen heb ik niet echt want wij hebben bruidskindjes. Is bij jullie alles al geregeld. Bij mij toch al het meeste. Ik zit enkel nog in de problemen met liedjes tijdens de kerkdienst. Wij gaan gebruik maken van cd's maar twijfel over welke liedjes. Zeker voor het binnenkomen van de kerk. Zou graag iets orgineler hebben dan de bruilofdsmars. Heb jij soms ideeën?MercikesSara
Hallo,Er bestaan speciale ballonnen waarin de ringen kunnen verwerkt worden. Het is dan de bedoeling om op het ogenblik van het overhandigen van de ringen deze ballon kapot te prikken.Je kan de ringen ook laten overhandigen door de getuigen.Groetjes
Da van die ballonnen lijkt me wel nog een leuk ideetje....en wat betreft de liedjes voor Sara.. wel 'Conquest of Paradise' van Vangelis is wel impressionant... of de filmuziek van 'the Gladiator'.. magnifiek...ja, je moet zo wa een kippevelmoment creeëren hé....In ieder geval.. al bedankt voor de tips...Katlijn
De filmmuziek van Braveheart, Meet Joe Black, Gladiator en Titanic! PRACHTIG!!! De meeste zijn gemaakt door the London orchest écht om kippenvel van te krijgen!!!Groetjes Margriet