Terug naar overzicht
hoi, het zijn mooie liedjes maar niet "ons ding" ik denk dat wij er ook 7 hebben de volgorde weet ik niet juist want heb ons boekje hier niet in de buurt...
Ik vindt dit wel zeer mooie liedjes.. ik zou ook zoiets in die aard kiezen allemaal rustige liedjes en het liedje van ronan keating when you say nothing at all in onze openingsdans :D zeer mooisucces verdergroetjes jamie x
Hey Lien, Mooie liedjes als je graag in de rustige stijl wilt gaan. Enkele van die liedjes waren wij ook over aan het twijfelen, maar vonden we iets te vaak gebruikt, we willen er eerder uitspringen. En mijn vriend is zware metal fan en daardoor ben ik dat ook al een beetje geworden, dus wij gaan een beetje choqueren denk ik door een metal liedje te spelen in de mis :-) Maar de tekst is wel romantisch en het is nog niet de zwaarste metal: Volbeat - Being One Wij hebben geen offerande en communie en het verschil tussen intrede en opening begrijp ik niet helemaal. Dus ik denk wel dat jouw aantal liedjes klopt.
Hej Lien! Ik denk dat je toch wel een romanticusje bent hé ;) Ik vind eigenlijk dat die muziek zo persoonlijk is, dat enkel jouw mening en die van je toekomstige ertoe doet! Persoonlijk, als Disneyfan :p, is A whole new world één van mijn favorieten ;) Maar wat het belangrijkst is: alle liedjes passen samen en passen bij het moment! Goed gedaan! Liefs, Ylenia
A whole new world gezongen door Jessica Simpson hebben wij ook maar als uittredelied. You are the reason wordt onze openingsdans. Ik vind dat je mooie liedjes gekozen hebt. Wij hebben ook nog: Still the one (shania twain) omdat wij al heel lang samen zijn From this moment (bij ondertekening)
Vanessa, 'From this moment' wordt onze openingsdans :-)