Terug naar overzicht
Ja dit ligt enkel in NederlandIk vond dit in het begin ook heel raar, maar afhankelijk van waar je bent is dit niet zo ver hoor, misschien eens weekendje erop uit trekken hé, daar heb je nog heel veel tijd voor hé ;-) GroetjesSonja
Denk ook dat het alleen in Nederland is...in Nederland heb je ook een provincie dat Brabant heet...als het België had geweest had het Vlaam-Brabant of Waals-Brabant geweest.. Lieve groetjes Chantal
Inderdaad, Koonings heb je alleen in Nederland. In het stukje Brabant... maar zoals Chantal al zei dat bestaat bij ons ook :-) Ik ga er binnekort passen! groetjes
Ik ben bij Koonings in Nederlands Deurne geweest... inderdaad een beetje verwarrend... maar het ligt dus degelijk in Nederland... even googlen op routenet en dan weet je hoe lang je er op rijdt... voor ons was dit een uurtje maar de moeite waard!
Ik ben zaterdag bij Koonings geweest en het ligt idd in Nederland. Wel verwarrend dat er in NL ook een Deurne is. Let wel op dat je op voorhand test of je gps Deurne NL kent want dat was bij mij niet het geval. Even over Koonings zelf. Ze zijn heel vriendelijk en de service was goed. Heb een mooi kleed gevonden maar nog geen beslissing genomen want de prijs vond ik toch wel heel hoog.
hey , koonings bestaat zeker in Nederland Deurne.Is een hele mooie winkel en heel veel keuze.Ze zijn daar heel vriendelijk.Heb daar ook mijn kleed gevonden en ben blij dat ik daar ben geweest