Terug naar overzicht
om te huren heb ik geen idee, maar in de winkels waar ze echte kostuums verkopen moet je vragen naar de L-maten, meestal kunnen ze die ook wel bijbestellen
Vanwaar ben je? Handig om te weten Indien je van Limburg bent kijk eens bij Fricks in Sint-Truiden. Mijn vriend is 1m97 en heeft daar zijn kostuum gevonden.. dus misschien hebben ze daar ook zulke grote maten om te huren!
Je kan terecht bij C&A zeker in de grotere filialen, ze verkopen een XL kollekie maar hebben ook voor kleine mensen maten als 27 28 29, net als ze ook voor lange magere mensen zulke maten hebben zoals 92 92 94, voor 100 euro zal je er een mooi kostuum hebben
Sint-Truiden is mogelijk. De mannen wonen verspreid over Limburg, Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant en wij wonen in Antwerpen. Dus het mag overal zijn, behalve in West-Vlaanderen.Bedankt voor de tips!!
In Berchem is er een winkel waar je grote kostuums kan huren (mijn papa en schoonbroer zijn zelf 1m98).. Als je het adres wilt, hoor ik het wel groetjes
Geef maar door! Ik wil alle mogelijkheden proberen op dit moment
Ook ik raad Fricks in Sint-Truiden aan! Mijn vriend kwam er binnen (ook 1m97, niet dik niet mager), de winkelbediende bekeek hem een paar seconden, ging naar achter en kwam terug met een pak dat perfect paste! Groetjes!