Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aiai kan niet kiezen!

18-6-2011 8:17:06
pff met nog 70 dagen op de teller, of anders gezegd exact 10 weekjes, begin ik te twijfelen!!
Mijn kleed is gekozen maar nu begin ik te twijfelen of ik al dan niet toch een sluier moet nemen!
Is dit echt oud? Ik vind het precies wel iets hebben! Zo eentje tot half je rug! Nu niet om je gezicht te bedekken he maar zo enkel naar achter? Anderzijds denk ik dat dat misschien ook wel je haren in de war doet tegen de avond! Ik wil graag een soort losse lange krul! Maar heb al zwaar haar en als daar dan nog een sluier aan hangt denk ik dat ik tegen de avond misschien geen krullen meer heb! Iemand ervaring mee? Wat denken jullie? Zijn er veel bruidjes met accesoirtjes?

Groetjes!!

Cindy
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 747

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik18-6-2011 8:31:29

Sluier al dan niet hangt enorm veel van je jurk af , en welke stijl dat je wilt realiseren.
Een sluier kan prachtig zijn bij een bepaalde jurk maar bij een andere niet.
Denk aangaande het gewicht dat je niet veel moet aantrekken.
Het is voile dat met een haarkam wordt bevestigd en je kan dit achteraf op de receptie/feest altijd uitdoen.

Misschien moet je eens een foto nemen met en zonder sluier in de winkel.

Veel succes!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 8:56:38

Hoi Cindy,

Een sluier vind ik bij sommige jurken en bij sommige bruidjes super mooi, en bij andere niet! Dat hangt echt wel van vanalles af: je haar, je jurk, de stijl van je huwelijk... als je meer voor romantisch/klassiek/elegant gaat kan je dat zeker doen, maar ik zou dat nu niet op een super moderne / strakke / "clean" huwelijk als je snapt wat ik bedoel :-)
Oud vind ik een sluier niet, ik heb zelf ook even getwijfeld om er een te nemen maar ga het toch niet doen.
Je moet ook rekening houden met je kapsel, want je kan niet met alle kapsels een sluier vastmaken eh :-)

Veel succes met het beslissen!
Filipa

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 9:10:21

Ik denk dat een sluier ook heel veel afhangt van je eigen stijl :)
Ik draag een sluier en ik denk dat dat niet veel mensen zal verbazen uiteindelijk! Ik heb er toevallig goedkoop een supermooie van Poirier op de kop kunnen tikken door een winkel die stopte! Echt zalig, een échte kwaliteitssluier voor het geld van een internetsluier haha :D
Dus die keuze was bij mij wel snel gemaakt uiteindelijk!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-6-2011 12:43:02

Ik vind dat ook wel iets hebben, maar enkel bij een klassiekere jurk...

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik18-6-2011 13:48:21

hey

ik heb hetzelfde probleem ben ook volle bak aan het twijfelen.
heb er eentje op gehad en vond het heel mooi maar nu ik een ander kleed gekozen heb past de sluier er niet meer zo goed bij vind ik.
vind het thans wel iets hebben zo een sluier echt een sprookje maar ja we zullen zien als ik men proefkapsel laat doen en men jurk ga passen of het allemaal wel bij elkaar past

veel succes met jou keuze

groetekes

An
9-9-2011
 Meld misbruik19-6-2011 15:11:43

Een origineel antwoord heb ik blijkbaar niet :).
Het moet inderdaad bij de stijl van jouw kleed passen.
Zelf heb ik er ook eentje en daar heb ik (tot nu toe) absoluut nog geen spijt van :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...