Terug naar overzicht
hey evy ,ik kom je even een mooie dag toewensen en jullie heel veel geluk toe wensen geniet ervan ,ben benieuwd naar jullie verslagje en de fotokes :)grtz nans
tja de grote dag is voor jullie aangebroken, zou zeggen geniet er van want ze is voorbij voor je het weet. Ik hoop dat het droog blijft want het weer is niet zo mooi. Groetjes
Ik duim voor vééél opklaringen! Geniet! Ylenia
Ondanks het regenachtige weer... geniet er van begin tot einde van en laat je dag hierdoor niet verpesten!! Veel geluk samen...
Geniet er met volle teugen van! Alvast een heel dikke proficiat, mevrouw Beuten!
Oh Evy, zo grappig dat je tussenin nog snel een verslagje schrijft van hoever je staat :) Super!! Geniet van je dag, het wordt vast helemaal ge-wel-dig! Ik heb al zenuwen voor jou!
Geniet van je dagje... En alvast ne super mega kei dikke proficiat :))
geniet ervan,de zon komt hier even piepen dus khoop dat het weertje ondanks de regen van ervoor nog mee zal vallen alvast een dikke proficiat mevr.Beuten
Geniet van je dag. Ik kijk uit naar je verslagje en evetuele foto's
Dikke proficiat mevrouw Beuten Veel geluk samen en maak er iets moois van! Geniet van jullie huwelijksreis en vooral van elkaar!