Terug naar overzicht
Hey Sara. Tja dat is het enige wat je niet naar je hand kan zetten... Als wij trouwde was het in februari bar slecht weet en mijn familie moest ver vanuit Nederland komen. Ze hadden gezegd als het glad ligt komen we niet en juist die vrijdag er voor 5.2.2010 is het beginnen dooien. Oef! op onze dag mooi weer zelfs de zon kwam even kijken, en de dag er na terug sneeuw en glad.... Groetjes Frida
ben ook al aan't twijfelen om toch maar een binnenlocatie te voorzien voor onze receptie...Ga me der niet druk in maken want regent het dan regent het en is dat het zo moet zijn maar natuurlijk een gebedje naar hierboven voor aub goed weer :-)))
Hey, Ik heb geen eieren gebracht en had stralend weer. Toen we in het stadhuis zaten regende het en toen de receptie buiten gedaan was is het ook beginnen te gieten. De dagen ervoor en erna regen, regen,regen. Maar toen wij dus buiten zaten op onze dag was de zon van de partij :-) En... ik heb ook gehoord dat die clarissen geen eieren meer willen, maar geld :-o groetjes sofie
Of patékes! Tja, na al die jaren kan je geen eieren meer zien, natuurlijk! :p
Ik moet daar nu ook ieder weekend aan denken, als 't goed weer is denk ik "die hebben weer allemaal geluk!" en bij slecht weer denk ik "ocharme de bruidspaartjes :(".Wij hebben belachelijk veel geluk gehad met het weer, heel de dag volle zon en zo'n 23°, nauwelijks wind .. De dag ervoor en erna was het toch minder. Ben hier dan ook héél dankbaar voor want hoe je 't ook draait of keert, 't is helemaal anders bij slecht weer .. Wij hebben niets naar de clarissen gebracht ;)
Ik heb ook al veel aan de forumbruidjes gedacht, hopelijk zijn er overal voldoende opklaringen om toch nog wat mooie buitenfoto's te nemen. Vanmorgen kwam er een koppeltje uit het gemeentehuis hier bij ons (Stekene) in de gutsende regen... Ik vond da zo'n zonde hé, maar ja, das nu eenmaal het enige wat we niet kunnen plannen zeker...
ja, breng maar wat eieren! wij trouwen vrijdag en het ziet er niet goed uit... :(
Ik ga ondertussen zeker eieren, of pattékes of whatever brengen. Meer nog we gaan er een gezellige dag van maken met mijn grootmoeder, blijkbaar heeft die nog een vriendin bij de clarissen zitten (van vroeger tijdens den oorlog). Dus ineens voor haar ook een leuk weerzien. @Tamara: Ik zal mee hopen voor je dat het droog blijft. Voor de bruidjes van zaterdag heb ik anders wel gehoord dat het weekend er mooi ging uitzien.