Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korset onder trouwkleed

18-6-2011 17:46:31
Hey allemaal,

Ik heb vanmorgen een korset gekocht voor onder mijn trouwkleed. Er zitten enkel 2 balijnen in aan de zijkant. Aan de voorkant zit wel wat kant en wat streepjes, maar zou je dit zien onder een trouwkleed denk je? Mijn mama denkt van niet omdat stof van een trouwjurk toch dik is. Het korset leekt een beetje hierop: http://www.allebedrijvenonline.nl/ir/producten/womenwantsnl/trouwen-lingerie-torselet/torselet-di-lorenzo-annabelle.htm
en dit is mijn trouwkleed:http://www.theperfectwedding.nl/trouwjurken/pronovias-2011/39.htm

Alvast bedankt!

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 709

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik18-6-2011 17:57:15

Ik had ook zoiets en dat viel helemaal niet op!

Je kan voor alle zekerheid ook nog eens gaan passen met kleed he ...

Ina
13-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 18:29:03

geen flauw idee of je er iets van zal zien...
maar... WOW! wat een mooi trouwkleed

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 18:44:18

Volgens mij ga je daar niets van zien hoor.
Het is ook echt bruidslingerie dat je gekozen hebt hé, en je jurk is inderdaad van dikkere stof,
dat komt dik in orde ;-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 19:18:58

Bedankt! Ik maak me de laatste tijd echt zorgen om van die stomme dingen precies. Volgende week heb ik de eerste pas van mijn kleed en ik moest mijn lingerie al aandoen dus dan zal ik het met zekerheid weten...

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 19:34:48

Geen paniek, hoe korter het komt hoe stommer de zorgen ;) Ik herken het.
Ik heb ook zo'n korset en heb het al aangedaan onder mijn trouwkleed, je ziet er niets van!
By the way: heel knap hoor!

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik19-6-2011 11:10:26

Ik heb ook geen flauw benul of je er iets van zal zien... MAAR wauw!! Wat een mooi kleed!!! Je zal schitteren!!! En ik had niet verwacht dat een 'korset' sexy kon zijn

Volgens mij zal jij je op je trouwdag de mooiste vrouw ter wereld vinden en terecht!!!

groetjes!!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 11:22:44

Bedankt, wat een complimentjes :) Ik ben ook héél tevreden over het kleed! Zaterdag mag ik het nog eens aan :)
Ik zal dan nog wel een berichtje nalaten of je het korset er door ziet of niet maar ik denk en hoop van niet...

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik19-6-2011 11:42:17

Je gaat dat niet zien hoor, aan mijn BH is ook redelijk veel kant en was ook bang dat je het zou zien. Maar die stof van de meeste trouwkleedjes is echt wel redelijk dik hoor.

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik19-6-2011 19:19:48

Hey Claudia

Mag ik vragen welk kleed het is en waar je het gekocht hebt? Ik vind het echt PRACHTIG En hoeveel het ongeveer kost? Als je de prijs liever niet zegt begrijp ik dat maar een prijsklasse zou wel handig zijn.

alvast bedankt

groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 20:03:17

Hey Jessica,

Het is de Pronovias Albeniz. Ik was er ook meteen weg van :) Hij stond in de bruidswinkel (Lilian Claes Herentals) op een paspop en ik was bang dat ik er niet mee zou staan maar mijn mama en zus waren gelijk overtuigd :)
De jurk komt wel rond de 1500 euro. Wel zonder stola, hoepel en schoenen natuurlijk.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-6-2011 21:49:04

Wou ik had idd ook een heel ander gedacht over een corset als de mensen me er over spraken lol,maja ik werk als verpleegster en dan zeggen de patiënten ik moet mijn corset nog aan en daarom zal ik zo een verkeerd beeld hebben ervan hihihi
Deze zou ik idd ook wel dragen onder mijn kleed hahahaha,lekker sexy

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik20-6-2011 15:06:49

Hey,

Heeel mooi kleedje!!
Ik denk niet dat je het corset door het kleed zal zien. De jurk is tenslotte van een degelijk merk.
Ik heb wel de raad gekregen geen korset de dragen als er al baleinen in het kleed zitten. Dan wordt het heel moeilijk om te bewegen!! Zeker als de baleinen vlak boven elkaar zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...