Terug naar overzicht
Ik had ook zoiets en dat viel helemaal niet op! Je kan voor alle zekerheid ook nog eens gaan passen met kleed he ...
geen flauw idee of je er iets van zal zien...maar... WOW! wat een mooi trouwkleed
Volgens mij ga je daar niets van zien hoor. Het is ook echt bruidslingerie dat je gekozen hebt hé, en je jurk is inderdaad van dikkere stof, dat komt dik in orde ;-)
Bedankt! Ik maak me de laatste tijd echt zorgen om van die stomme dingen precies. Volgende week heb ik de eerste pas van mijn kleed en ik moest mijn lingerie al aandoen dus dan zal ik het met zekerheid weten...
Geen paniek, hoe korter het komt hoe stommer de zorgen ;) Ik herken het. Ik heb ook zo'n korset en heb het al aangedaan onder mijn trouwkleed, je ziet er niets van! By the way: heel knap hoor!
Ik heb ook geen flauw benul of je er iets van zal zien... MAAR wauw!! Wat een mooi kleed!!! Je zal schitteren!!! En ik had niet verwacht dat een 'korset' sexy kon zijn Volgens mij zal jij je op je trouwdag de mooiste vrouw ter wereld vinden en terecht!!! groetjes!!
Bedankt, wat een complimentjes :) Ik ben ook héél tevreden over het kleed! Zaterdag mag ik het nog eens aan :)Ik zal dan nog wel een berichtje nalaten of je het korset er door ziet of niet maar ik denk en hoop van niet...
Je gaat dat niet zien hoor, aan mijn BH is ook redelijk veel kant en was ook bang dat je het zou zien. Maar die stof van de meeste trouwkleedjes is echt wel redelijk dik hoor.
Hey Claudia Mag ik vragen welk kleed het is en waar je het gekocht hebt? Ik vind het echt PRACHTIG En hoeveel het ongeveer kost? Als je de prijs liever niet zegt begrijp ik dat maar een prijsklasse zou wel handig zijn. alvast bedankt groetjes
Hey Jessica, Het is de Pronovias Albeniz. Ik was er ook meteen weg van :) Hij stond in de bruidswinkel (Lilian Claes Herentals) op een paspop en ik was bang dat ik er niet mee zou staan maar mijn mama en zus waren gelijk overtuigd :)De jurk komt wel rond de 1500 euro. Wel zonder stola, hoepel en schoenen natuurlijk.
Wou ik had idd ook een heel ander gedacht over een corset als de mensen me er over spraken lol,maja ik werk als verpleegster en dan zeggen de patiënten ik moet mijn corset nog aan en daarom zal ik zo een verkeerd beeld hebben ervan hihihi Deze zou ik idd ook wel dragen onder mijn kleed hahahaha,lekker sexy
Hey, Heeel mooi kleedje!!Ik denk niet dat je het corset door het kleed zal zien. De jurk is tenslotte van een degelijk merk.Ik heb wel de raad gekregen geen korset de dragen als er al baleinen in het kleed zitten. Dan wordt het heel moeilijk om te bewegen!! Zeker als de baleinen vlak boven elkaar zitten.