TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Penny
20-7-2011
|
18-6-2011 19:08:26
Hoi ,
wij hebben ook een "simpel" feest maar je maakt zelf je dag. Ambiance en romantiek kan je met geen geld kopen...
Geniet van je dag en wedden dat je derna zal denken "wel dit was een leuk feestje"
Succes!
|
|
Leen
28-5-2011
|
18-6-2011 19:16:14
Ons feest was eigenlijk ook redelijk simpel, maar toch, door heel veel rond te zoeken, was het een feest om nooit te vergeten volgens alle aanwezige!
Nog een klein detail: wij zijn "break-even" uitgekomen!
|
|
Sofie
12-8-2011
|
18-6-2011 19:17:04
Bij ons is het zeker ook niet zo groots als ik zou willen moest ik wat rijker zijn :) Maar wij hebben sowieso al 80 personen enkel familie, dus het loopt wel op ja. Ik was blij dat ik op mijn stoel zat toen de eigenaar van de zaal eens uitrekende wat het zou kosten ;) Onze huwelijksreis doen wij ook pas volgend jaar, of daarna... Valt te zien waar we juist zouden willen gaan en hoeveel dit kost :)
|
|
Claudia
12-8-2011
|
18-6-2011 19:25:48
Hey, Wij doen geen uitgebreid huwelijk over the top, maar door veel zoeken hebben wij wel op vele dingen kunnen besparen. Wij gaan ook niet op huwelijksreis, want wij hebben een huis gekocht dat nog helemaal verbouwd moet worden enzo. We hebben wel het huwelijksarrangement genomen bij St.- Martinshof in Mechelen voor één nacht en dat is ook al iets hé :)
|
|
bruidje
20-8-2011
|
18-6-2011 20:36:16
Hoi hoi,
Je moet goed zoeken, wij doen een etentje (bbq) voor de familie en dichtste vrienden 40 personen en daarna komen er nog 50 bij voor ons dansfeest met tapas.. Als huwelijksreis gaan wij een week naar Italie, wij hebben net een huis gekocht dus konden ook niet te ver gaan.
|
|
Katja
20-8-2011
|
18-6-2011 21:45:56
Wij trouwen 6 dagen voor jullie in dezelfde zaal! Ook wij kiezen bewust voor een beperkter feest, al hebben we wel veel mensen voor de receptie. Maar klein en minder duur kan volgens mij ook super gezellig zijn!
|
|
Eline
23-6-2012
|
19-6-2011 14:28:56
Wij wilden ook een bescheiden trouw. Qua familie zitten we al op 60 man, en naast familie is er nog een 60 a 70 man dat we willen uitnodigen. We zitten op een 7500euro nu met kleding, eten familie, avondfeest (dessertenbuffet), DJ, ringen, kerk, prijs uitnodigingen, ..... wij willen max 8000euro spenderen en da lijkt ons aardig te lukken. We hebben nog een paar postjes waar we in kunnen "snoeien". We wilden het goedkoper houden maar je zit al snel aan een 5000euro. Ons eten en feest is al om en bij de 5000a6000euro.
|
|
nele
1-7-2011
|
19-6-2011 17:11:41
Wij hebben er ook voor gekozen om "goedkoop" te trouwen maar zitten nu toch ook al aan een 7500€. We hadden eerst gedacht niet meer dan 6000€ uit te geven maar voor je eten en drinken zijn wij al een 5000€ kwijt (ongeveer). We hebben geen speciaal vervoer, geen ceremoniemeester, geen fotograaf (zus en schoonzus nemen dit voor hun rekening), geen traditioneel trouwkleed en kostuum, een simpele parochiezaal, uitnodigingen via vistaprint en bedankjes grotendeels zelf gemaakt. We hebben dus ook "gesnoeid" zoals Eline hier ook zegt. Maar ik heb zo iets van, we trouwen maar één keer en ik wil dat iedereen zich amuseert en niet met honger en dorst naar huis gaat. Ik ga volop van mijn dag genieten (nog 11 dagen te gaan) en als ik sommige bedragen hier op het forum lees, denk ik dat we heel blij mogen zijn dat wij er met 7500 euro max van afkomen. Groetjes Nele
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|