Terug naar overzicht
Een vriendin van mij is ook in wijnrood getrouwd...wij zijn verschillende keren schoenen gaan passen...er paste zoveel leuks bij... Uiteindelijk is zij gegaan voor ecru hakjes, met een beetje een gouden schijn en voor 's avonds had zij, om te dansen (ze draagt nooit hakjes), echt super mooie gouden ballerina's... Bruidsboeket geloof ik waren prachtige rozen, maar ik twijfel... Veel succes!
Je kan eigenlijjk kiezen... Ofwel neem je witte schoenen en een wit boeket (met wijnrrood lint)Of je neemt ecru schoenen en boeket (met wijnrood accent) --> mijn favoriet! :)Of je neemt alles wijnrood (maar dit gaat donker zijn)Of lichtroze schoenen en boeket (maar dan moet je wel eens met je kleed gaan kijken, want niet alles roze kleuren gaan met wijnrood)Of je neemt zwart (maar dat is dan héél donker) Succes!!!
Hoi Nancy ik trouw binnen twee weken ook in een rood kleed, met rode schoenen én een rood bruidsboeket. De schoenen heb ik in de bruidswinkel gekocht. Zij hebben een fabrikant die schoenen verft. Ze hebben net dezelfde kleur als mijn kleed. Mijn boeket gaat er een zijn met rode rozen en een lint dat ik ook bij de bruidswinkel heb besteld. Mijn dochtertje, dat ook bruidsmeisje gaat zijn, heeft een écru kleedje, mét een rode band rond haar middel en ook rode bloemen, allemaal net hetzelfde rood als mijn kleed. Groetjes Sindy
Ik zou voor lichte bloemen gaan, zodat deze echt wel uitkomen op je kleed (anders verdrinkt het boeket in het niet...). Voor schoenen zou ik zilver of goud nemen (te zien naar welk rood het precies neigt).
Hallo, Zoals je op mijn foto kan zien had ik een vuurrood kleedje (Tomato-red om precies te zijn ). Ik heb gekozen voor witte bloemen (gerber's) samengebonden met de restjes van mijn kleed, rood dus). De schoenen, moeilijk te beschrijven eigenlijk. Zwart met rode glitters (niet zo fel als het lijkt als je dit leest). Het gaf een mooi accent met het kleed. Ik zou niet gaan voor schoenen in dezelfde kleur als het kleed, wordt wat veel denk ik. GroetjesAnnelies