Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locaties gezocht in Oost-Vl, lokeren, zele, overmere

16-5-2006 18:24:29
Dag bruidjes,

Ben nog op zoek naar een locatie binnen en buiten voor onze foto's te nemen. Liefst regio lokeren, zele, overmere, beervelde.
Zou graag een locatie vinden waarop iets bouwvaligs staat, alé iets anders dan een park ofzo

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 718

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik16-5-2006 20:07:34

Sofie, ik ben woensdag in Overmere-donk gaan eten en daar hebben ze een prachtig kapelletje in het groen. Moest het niet zo ver van onze locatie zijn zou ik er ook foto's laten nemen maar door tijdsgebrek zal dit helaas niet kunnen

groetjes Kelly

els

Meld misbruik17-5-2006 11:47:57

In Overmere heb je altijd de hof van het gemeentehuis noemt nu boerenkrijg park. Heeft een vervallen prieeltje en je kan ook fotoos nemen aan het gemeentehuis (is een soort van oud herenhuis).

Kapelletje op de donk is ook mooi maar beetje afgezaagt. Aan de festivalhal heb je wel het museeum (is modern bouwwerk) en een rustiek (cowboy achtig) cafeetje (de afspanning).

Iets verder heb je ook de schuine villa (is scheef staande villa) nu chirolokalen, misschien eens contacteren als je fotoos binnen wil, geeft bizarre ilussie. Ben nog even aan het nadenken over bouwvallige locaties in zele, berlare of overmere, maar kom er niet direcdt op.

Groetjes,

Els en Stefan

29-07-06

Elke
25-3-2006
 Meld misbruik18-5-2006 15:24:19

Wij hebben een stuk van onze foto's aan de Bareldonk kapel genomen. Is niet zo afgezaagd hoor!! Het heeft bij ons in ieder geval mooie foto's opgeleverd! Aan de Schelde in Uitbergen zijn er ook een paar fotogenieke plaatsjes.
Groetjes
Elke

els

Meld misbruik19-5-2006 8:18:17

Met afgezaagd bedoel ik dat er véééél mensen zijn die dat doen. Een beetje zoals de fotoos in het park. Ik woon daar niet ver van en zie daat weekelijks wel een bruidspaar staan. Die fotoos zullen niet lelijk zijn, maar is een cliché locatie.

Aangezien Sofie op zoek is naar andere plaatjes als normaal is de kappel niet echt aan te raden.

Groetjes,

Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...