Terug naar overzicht
Sofie, ik ben woensdag in Overmere-donk gaan eten en daar hebben ze een prachtig kapelletje in het groen. Moest het niet zo ver van onze locatie zijn zou ik er ook foto's laten nemen maar door tijdsgebrek zal dit helaas niet kunnengroetjes Kelly
In Overmere heb je altijd de hof van het gemeentehuis noemt nu boerenkrijg park. Heeft een vervallen prieeltje en je kan ook fotoos nemen aan het gemeentehuis (is een soort van oud herenhuis). Kapelletje op de donk is ook mooi maar beetje afgezaagt. Aan de festivalhal heb je wel het museeum (is modern bouwwerk) en een rustiek (cowboy achtig) cafeetje (de afspanning).Iets verder heb je ook de schuine villa (is scheef staande villa) nu chirolokalen, misschien eens contacteren als je fotoos binnen wil, geeft bizarre ilussie. Ben nog even aan het nadenken over bouwvallige locaties in zele, berlare of overmere, maar kom er niet direcdt op.Groetjes,Els en Stefan29-07-06
Wij hebben een stuk van onze foto's aan de Bareldonk kapel genomen. Is niet zo afgezaagd hoor!! Het heeft bij ons in ieder geval mooie foto's opgeleverd! Aan de Schelde in Uitbergen zijn er ook een paar fotogenieke plaatsjes.GroetjesElke
Met afgezaagd bedoel ik dat er véééél mensen zijn die dat doen. Een beetje zoals de fotoos in het park. Ik woon daar niet ver van en zie daat weekelijks wel een bruidspaar staan. Die fotoos zullen niet lelijk zijn, maar is een cliché locatie. Aangezien Sofie op zoek is naar andere plaatjes als normaal is de kappel niet echt aan te raden.Groetjes,Els