Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

16-5-2006 18:26:09
Bruidjes,

Nog een vraagje. Ik was van plan om onze ouders een kader met foto van ons af te geven op de feest. Maar nu kan onze fotograaf dat niet doen omdat hij juist die dag naar een avondfeest moet. Had dat nochtans heel graag gedaan, weet iemand een ander leuke attentie om af te geven?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 429

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik16-5-2006 20:41:12

Wij gaan een bon van weekendesk.be geven, een gastronomisch dinertje voor 2, is wel wat prijziger rond 70 euro, maar lijkt me leuk voor hen. Of een kopie van jullie huwlijkskaars?

groetjes
V

Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik17-5-2006 8:17:05

Hallo sofie,

Je kan altijd is kijken op www.unikadoo.be Ik heb daar een van die spiegels besteld. Maar er zijn vele mogelijkheden. De leverservice is ook heel goed. Na 1 week van bestelling werd het al thuis geleverd. Vooraf werd ik wel opgebeld of dit pastte op die dag. Dus een heel goeie service.

Groetjes
Sofie
01 07 06

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 9:36:22

Wij geven een liggende spiegel met daarop onze namen, de datum en Bedankt op gegraveerd. In de spiegel zitten drie gaatjes om teelichtjes in te steken. Dezelfde spiegel geven we aan mijn getuige (vrouw) en we geven een fles wijn in een stenen kok voor de getuige van mijn toekomstige (man). Maar hoe het eruit ziet weet ik nog niet, ze moeten mij nog bellen om het af te halen. HELP en ik trouw binnen drie dagen......

Groeten
Ann
20/5/2006

Linda
1-12-2006
 Meld misbruik17-5-2006 17:39:05

Ik heb ook al zitten nadenken wat ik aan onze ouders zou geven. En een foto of zo vind ik nogal moeilijk. Ik laat ze dat achteraf liever zelf kiezen. Zij hebben toch een andere smaak dan de onze. Ik denk dat ik gewoon bloemen ga geven aan de mama's en een fles wijn aan de papa's met daarop een etiket met onze naam en trouwdatum op. Ik heb eens gezocht op internet en je hebt wel verschillende bedrijven die dat aanbieden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...