Terug naar overzicht
Wij gaan een bon van weekendesk.be geven, een gastronomisch dinertje voor 2, is wel wat prijziger rond 70 euro, maar lijkt me leuk voor hen. Of een kopie van jullie huwlijkskaars?groetjesV
Hallo sofie,Je kan altijd is kijken op www.unikadoo.be Ik heb daar een van die spiegels besteld. Maar er zijn vele mogelijkheden. De leverservice is ook heel goed. Na 1 week van bestelling werd het al thuis geleverd. Vooraf werd ik wel opgebeld of dit pastte op die dag. Dus een heel goeie service.GroetjesSofie01 07 06
Wij geven een liggende spiegel met daarop onze namen, de datum en Bedankt op gegraveerd. In de spiegel zitten drie gaatjes om teelichtjes in te steken. Dezelfde spiegel geven we aan mijn getuige (vrouw) en we geven een fles wijn in een stenen kok voor de getuige van mijn toekomstige (man). Maar hoe het eruit ziet weet ik nog niet, ze moeten mij nog bellen om het af te halen. HELP en ik trouw binnen drie dagen......GroetenAnn20/5/2006
Ik heb ook al zitten nadenken wat ik aan onze ouders zou geven. En een foto of zo vind ik nogal moeilijk. Ik laat ze dat achteraf liever zelf kiezen. Zij hebben toch een andere smaak dan de onze. Ik denk dat ik gewoon bloemen ga geven aan de mama's en een fles wijn aan de papa's met daarop een etiket met onze naam en trouwdatum op. Ik heb eens gezocht op internet en je hebt wel verschillende bedrijven die dat aanbieden.