Terug naar overzicht
Hoi! Bij mij werkt de kapster ook met een rekker, maar je ziet die niet.Ze maakt eerst een staart en steekt mijn haar errond op... Ik weet niet hoe jouw kapsel eruit ziet, maar eerst en vooral een rekker pakken met dezelfde kleur als je haar. OF je kiest een speciale, mooie, toffe rekker, dan leg je daar het accent op. Er bestaan tegenwoordig ook heel fijne roosjes, zo van die miniroosjes, vraag dat eens waar je je bruidsboeket bent gaan halen, die gaan dat zeker hebben/kennen. En, voor jou valt het misschien enorm veel op, maar de meesten zullen het niet merken :)
Ik zou toch wat verwachten van een kapster dat ze dit zou kunne weg werke. Wanneer je haar bij elkaar zit in een staart, dan neem je een klein lokje haar van onderaan je staart, je draait dit lokje rond je staart tot het op is en stop je het vast met een schuivertje. zorg wel dat het onderaan word vast gestoken dan zie je nog minder hier van en zoals Liselotte zegt, zorgen voor een rekkertje in de kleur van je haar. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.
Dag dames, het stukje haar rond de rekker is inderdaad een mogelijkheid, maar ik zou er iets extra mee willen doen. Had dus eerst aan de bloemen gedacht, maar heb gewoon schrik van de rozen dat ze te hoog gaan zijn. Ofwel toch eens navragen of het eventueel kan met zo kleine roosjes... Vind het allemaal zo moeilijk als je het niet eens kan testen met kleed enzo erbij :-) Toch al bedankt!
Op www.etsy.com hebben ze heel veel leuke trouwaccesoires! Ik ga mijn haar laten opsteken in een chignon en in de "plooi" deze bloemetjes laten steken. http://www.etsy.com/listing/74649711/petite-double-hydrangea-hair-clips?ref=sr_gallery_20&ga_search_query=hair+flowers+set+ivory&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade Volgens mij kan je hiermee ook een rekker wegwerken, of helemaal rondom gaan met pareltjes?