Terug naar overzicht
Hallo Nancy, Wij wonen sinds 2 jaar vlak achter de pollepel en dus ook achter 't lepeltje :)! Ik ben er echter nog nooit geweest. Op de foto's die ik gevonden had, leek de zaal mij niet zo heel gezellig. Maar ik kan mis zijn. De Lemenhoek in OLV-Waver is een betaalbaar alternatief. Wij waren ook verkocht aan Het Molenhuis in Boechout wou ik uiteindelijk het liefst. Maar ook om budgettaire redenen zijn we uiteindelijk voor de Steenberg gegaan in Rumst. Dit is helemaal niet ver van Duffel. Ik vind het een mooie zaal, maar je moet wel alles zelf doen. Je moet tappers voorzien (drank kan je daar afnemen aan heel voordelige prijzen). Je moet zelf een traiteur voorzien. Je moet zelf de tafels zetten, indelen, dekken, versieren, ... Wij gaan dat allemaal zelf doen. Je moet zelf een DJ voorzien. We kunnen de avond voordien alles al gaan klaarzetten. Het is echt een voordelig oplossing en de zaal is zeker aan te raden. Onze receptie in de namiddag zullen we in de chalet van de basketbalclub doen in Rumst in het park. Dat is ook een heel mooie vernieuwde chalet en bij goed weer is het dan gewoon buiten te doen! Succes Sharon
Binnen 3 weken kan ik vertellen hoe ons feest daar is geweest. ;) De ervaringen tot nu toe zijn positief, alleen kregen we helemaal in het begin geen reactie op onze mails. Blijkbaar had Mieke die nooit ontvangen... (Via het contactformulier op de site is het wel altijd goed gegaan.) Wij vinden de zaal er in het echt beter uitzien dan op foto's. Heel gezellige tuin ook. :) Binnen is het wel wat donker. Ik zou er gewoon eens gaan kijken (als je dat nog niet gedaan hebt), dat geeft toch een beter beeld.