Terug naar overzicht
Oh supertof voor jullie! Hou ons op de hoogte van het verloop want ik dnek dat er hier velen, ik toch zeker, wel benieuwd zijn naar hoe de voorbereidingen verlopen mét een weddingplanner!Spannend seg! :-)
Ej Tiffanie, Mijn aanstaande en ik werken ook met een weddingplanner :)Superleuk om te doen en je bent veel meer ontspannen.. (vind ik zelf)Nu dat mijn vriend zijn grootmoeder deze week overleden is, komt onze weddingplanner zeker van toepassing. Veel succes met de voorbereidingen Groetjes
@ Jessica: inderdaad... Veel sterkte met jullie verlies hé!
Hej Tiffanie! Wij trouwen helemaal in dezelfde periode! Spannend! Ik had die post ook gezien, maar helaas hadden we al een weddingplanner/ceremoniemeester! Heel veel succes met de voorbereidingen! Hoe ver staan jullie al? Liefs, Ylenia
Hoi Ylenia! Wij staan eigenlijk al ver met de voorbereidingen, maar hadden toch nog enkele probleemonderwerpen waar we zeker hulp konden gebruiken... Ons gemeentehuis en kerk liggen vast, feestzaal en fotograaf ook, dj ook, zangeres kerk ook, kennismaking met priester doordat ik in de eerste communiewerking van die parochie zat, ringen toevallig al (door een totale uitverkoop) ... Hoe ver staan jullie al? Groetjes
bedankt Tiffanie Groetjes