Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

In de wolken!

18-6-2011 23:10:02
Hallo allemaal,

2 weken gelden reageerde ik op een post van een stagiar-weddingplanner die een koppel zocht voor volgend jaar in juli...
Na heel wat heen - en - weer - gemail hadden we vandaag afgesproken, haar man en mijn ouders (en verloofde natuurlijk!) waren er ook bij en het was gewoon super!
Mijn verwachtingen zijn overstegen!!
Nu heb ik dan toch een ceremoniemeester de dag zelf, en ook nog heel wat tips en hulp bij mn voorbereiding!
Heel wat valt van onze schouders, heel wat zal uit onze handen genomen worden!
Het klikte ook heel goed, ze was zeer sympathiek, alsook haar man, ze brachten zo'n leuke ideetjes aan...
Ja ja ik zie het helemaal zitten en mn ventje ook!
Zelfs mn moeder , die nogal kieskeurig is en moeilijk, was héééélemaal verkocht! :-)
happy happy

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 879

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik19-6-2011 9:01:01

Oh supertof voor jullie! Hou ons op de hoogte van het verloop want ik dnek dat er hier velen, ik toch zeker, wel benieuwd zijn naar hoe de voorbereidingen verlopen mét een weddingplanner!
Spannend seg! :-)

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 10:12:40

Ej Tiffanie,

Mijn aanstaande en ik werken ook met een weddingplanner :)
Superleuk om te doen en je bent veel meer ontspannen.. (vind ik zelf)
Nu dat mijn vriend zijn grootmoeder deze week overleden is, komt onze weddingplanner zeker van toepassing.

Veel succes met de voorbereidingen

Groetjes

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-6-2011 10:55:45

@ Jessica: inderdaad... Veel sterkte met jullie verlies hé!

Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik19-6-2011 17:46:02

Hej Tiffanie!

Wij trouwen helemaal in dezelfde periode! Spannend!
Ik had die post ook gezien, maar helaas hadden we al een weddingplanner/ceremoniemeester! Heel veel succes met de
voorbereidingen! Hoe ver staan jullie al?

Liefs,

Ylenia

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-6-2011 18:37:17

Hoi Ylenia!

Wij staan eigenlijk al ver met de voorbereidingen, maar hadden toch nog enkele probleemonderwerpen waar we zeker hulp konden gebruiken...
Ons gemeentehuis en kerk liggen vast, feestzaal en fotograaf ook, dj ook, zangeres kerk ook, kennismaking met priester doordat ik in de eerste communiewerking van die parochie zat, ringen toevallig al (door een totale uitverkoop) ...

Hoe ver staan jullie al?

Groetjes

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 8:32:10

bedankt Tiffanie

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...