Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging collega's werk

16-5-2006 18:55:58
Hier ben ik nog eens met een vraagje. ben volop de uitnodigingen aant versturen. Nu werk ik wel sinds 1 mei ergens anders. Ik nodig niemand uit van mijn vorig werk op onze trouw. Maar zou wel mijn huidige collega's willen uitnodigen op de receptie desondanks dat ik er nog maar 14 dagen werk, is dat raar of zouden jullie dat ook doen?

En moet ik dan naar elke collega apart een uitnodiging geven of gewoon 1 uitnodiging op mijnen bureau en zeggen tegen iedereen dat ze op de receptie uitgenodigd zijn? Hoe doen jullie dat?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 353

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik16-5-2006 19:20:54

Hey,

Mijn collega's komen met partner naar het avondfeest. Zij kregen allemaal een eigen uitnodiging. Ik werk er wel al vijf jaar. Je moet zelf weten of je je er goed bij voelt om hen reeds uit te nodigen. Over hoeveel personen gaat het?

Groetjes,
Katrien
Nog 25 dagen...

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik16-5-2006 19:29:27

Hoi,

Ik werk met 11 personen en aangezien we vorig jaar naar het avondfeest van een collega zijn geweest waar we zonder partner zijn uitgenodigd wil ik al mijn collega's met partner uitnodigen omdat mij toen is opgevallen dat dit niet zo in goede aarde valt, vond dit persoonlijk ook niet zo leuk om daar alleen te zitten. Om 22 personen met partner naar het avondfeest te vragen komt het mij toch iets te duur uit dus daarom was de oplossing om hen naar het dessertbuffet uit te nodigen maar nu we de prijs hebben gehoord (40 euro/pers) hebben we besloten om hen uit te nodigen voor een luxereceptie. Tis niet echt wat ik wou maar als ze zo het geld uit onze zakken jagen...! Ik weet niet of ik al mijn collega's zou vragen als ik daar nog maar werk. Ik denk dat ik enkel de directie en een dichte collega van bij mij op de bureau zo vragen en dan eigenlijk ook maar voor de receptie. Maar dat beslis jij natuurlijk zelf he. Wil je hen er echt bij of voel je je meer verplicht?

Debra
11/08/06

Katleen
25-8-2006
 Meld misbruik16-5-2006 19:48:32

hallo

Wij gaan onze collega's vragen voor het dessertenbuffet en dansfeest. Ik werk ook nog maar sinds een tweetal maanden op dit werk, maar ga ze wel allemaal met hun partner uitnodigen. We hebben wel getwijfeld tussen receptie en dansfeest maar aangezien er maar weinig collega's op de receptie kunnen aanwezig zijn, hebben we toch maar besloten om ze op het dansfeest te vragen. We gaan ze allemaal persoonlijk een uitnodiging geven.

Katleen
25/08/2006

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik16-5-2006 20:43:07

Hoi
Ik werk in een school en wij kondigen dat aan op ene vergadering, hangen de kaart dan op met een aanwezigheidslijst en de mensen die komen noteren hun naam dan, anders kan het aan kaarten kostelijk uitkomen. Ik heb al gehoord dat wel vaker gebeurt.
Succes

Ann
17-6-2006
 Meld misbruik16-5-2006 21:38:15

Hallo

ik werk op een school voor volwasseneonderwijs en heb meer dan 100 collega's. Ik hang een uitnodiging in het leraarslokaal voor de receptie(iedereen komt toch nooit) en enkel diegenen die ik op het avondfeest wil krijgen een uitnodiging thuis!

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 7:58:23

Hallo Sofie

Ik heb enkel mijn baas gevraagd op het avondfeest en de rest op de receptie. Onze band is hier toch niet fameus ...

Groetjes

Lien
26/05/06

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 9:38:07

Ik zou aan iedereen een uitnodiging geven, das toch veel persoonlijker. Ik werk zelf in de zaak van mijn toekomstige (zonder één collega) dus dat probleem stelt zich bij ons niet.
Wel hebben we enkele klanten een uitnodiging gestuurd.

Veel succes

Groeten

Ann NOG 3 dagen

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik17-5-2006 14:13:07

hoi,
ik werk ook op een school,kleuter en lager.mijn collega's van het kleuter(waar ik ook werk),nodig ik met partner uit op het avondfeest.één collega is een interim van nu tot einde schooljaar,die nodig ik uit op de receptie,net zoals mijn collega's van het lager en de directie.zo gaat dat bij ons eigenlijk altijd.Ik geef iedereen een persoonlijke uitnodiging.
groetjes
sarah 15/07/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...