TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
19-6-2011 9:45:27
Ah dat is echt leuk en spannend hé! Als je in Nederland zou gaan, ik vind het merk Ladybird ook heel mooi. Ik heb zelf ook een Pronovias besteld, model Albeniz. Welke heb jij aangehad?
|
|
sarah
17-12-2011
|
19-6-2011 9:50:57
Emily, dikke proficiat! Pronovias heeft inderdaad prachtige jurken en toch een zeer groot gamma. Van sober tot ja veel frul; maar voor ieder wat wils Ik mocht tijdens het passen ook geen fotos nemen hoor. Een foto op het internet of verschillende op je lichaam met meer details; maakt een groot verschil voor een naaister. Geniet ervan!
|
|
Elien
21-4-2012
|
19-6-2011 12:01:16
Emily,
Zo leuk dat jij je droomkleedje al hebt gevonden!
Pronovias heeft prachtige jurken, mogen we weten welke je aanhad?
Voor mij is het nog tot augustus wachten (vol spanning) om mijn eerste kleedjes aan te trekken. (spannend!)
|
|
Emily
26-5-2012
|
19-6-2011 12:08:58
Hei ladies! Ik heb er in totaal denk ik 12 aangehad, van jesus peiro, pronovias, ellie saab e.d. Maar het wordt dus een Pronovias. Ik kan hier echter niet zeggen de welke, wegens mogelijke pottenkijkers op dit forum ;-) Als jullie willen stuur ik het wel in een privé berichtje!
|
|
Claudia
26-5-2012
|
19-6-2011 13:14:24
Hey Emily, Je mag het altijd sturen in een privé-berichtje, nieuwsgierig als ik ben. Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad. Ik zou waarschijnlijk ook nog wat meer gaan passen. Gewoon voor de fun ;) Zelf ga ik pas in oktober of zo eens kijken voor een kleedje. Maar hier kriebelt het toch ook al heel hard. Claudia
|
|
Ellen
|
19-6-2011 14:11:22
Hey Emily, Proficiat met je huwelijk en de aankoop van je kleed. Ik heb ook een Pronovias trouwjurk gekocht. Het zijn allemaal prachtige jurken en inderdaad voor elk wat wils. Wil je me eens het type doorsturen via mail naar ellen_vanzele@hotmail.com Dan wil ik het mijne ook wel eens doorsturen maar liever niet via het forum want er lezen hier wel veel mee.
|
|
nathalie
2-7-2011
|
19-6-2011 21:18:15
Hoi!
Pronovias..; super je gaat sowieso stralen!!!
Ik heb zelf ook voor pronovias gekozen en binnen 2 weken mag ik het eindelijk aantrekken!! kan al niet meer wachten..
Je mag altijd een berichtje sturen want ben ook erg nieuwsgiering naar jouw model
vandendaele.nathalie@gmail.com
groetjes
Nathalie
|
|
ellen
14-4-2012
|
19-6-2011 21:24:49
Hey, Ik ben zelf ook super nieuwsgierig!! Het zijn echt prachtige jurken van het merk pronovias, en zeker die met veel kant enzo... Veel groetjes Ellen hermansellenhenri@gmail.com
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
20-6-2011 13:38:04
Hey Emily! Je mag mij ook een privéberichtje sturen aub! Ik ben ook HE-LE-MAAL weg van de Pronovias-jurken dus ik ben heel benieuwd dewelke jij hebt gekozen!! P.S. Mijn nicht heeft haar trouwkleed bij Amiga in Breda gekocht maar dat is toch niet helemaal goed gelopen...! xxxx
|
|
Emily
26-5-2012
|
20-6-2011 18:06:30
Ik stuur jullie zo dadelijk een privé berichtje! @ Bruidje: Amiga was super om te passen (heel vriendelijk en veel mogen aandoen, maar niets volledig naar mijn zin) alhoewel ik de indruk had dat ze niet meer zoveel hadden... Maar heb daar dus geen kleed besteld. Nu ik het hier van jou lees ben ik dus blij ;-)
|
|
Karen
16-6-2012
|
20-6-2011 20:57:48
Hey Emily,
Ook ik wil in september mijn Pronovias kleedje gaan zoeken. Denk dat ik ongeveer elke dag naar de website surf, jeee
Wil jouw favorites wel eens zien, kan de mijne ook altijd eens doorsturen. Ben zo benieuwd om ze te passen, maar heb geen benul van prijzen en zo ... spannend!
karen_haeck@hotmail.com
groetjes,
Karen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|