Terug naar overzicht
Toen mijn broer/schoonzus getrouwd zijn vorig jaar, hadden ze met een projector/scherm foto's laten zien van hun twee van de voorbije 12 jaar dat ze samen waren. De mensen van de suite moesten ieder om beurt een vraag stellen.Bij elke vraag, kwam een andere foto. Het publiek en bruid/bruidegom moesten in het vak JA of NEEN gaan staan. Ze lieten eerst het publiek kiezen en dan ging het getrouwd koppel zelf in het juiste vak staan. De personen die in het verkeerde vak stonden, vielen af en mochten niet meer meedoen. Tot er uiteindelijk 1 persoon over bleef en dat was de winnaar. Het getrouwde koppel moest de winnaar trakteren op een etentje met alles erop en eraan, bij hun thuis. Was héél leuk om te doen en de zaal liep helemaal los. De foto's erbij waren soms echt wel lachwekkend! :)
En of ik hier af en toe op zit! Ik zag jou foto staan en was te nieuwsgierig. Maar toen ik doorhad waarover het ging, ben ik gestopt met lezen Sofietje. Ook de reactie hierboven heb ik niet gelezen, echt waar. En ik beloof dat ik dit topic niet ga volgen, op mijn communiezieltje. Ik had wel al iets verwacht, omdat we het onderling nog nooit gewoon hebben afgegeven, maar nu ben ik natuurlijk nog nieuwsgieriger. Nog 32 dagen wachten... Aan alle brides & gromes to be: reageer op Sofies persoonlijke adres! Dan kan ik het zeker nooit zien.
@ Annelies: Oei Oei, dit hadden we dus willen vermijden!! Maar ik geloof je als je dit niet meer gaat lezen :-) Misschien moet ik een schuilnaam maken :-) @ iedereen: Dus iedereen die nog een idee heeft ofwel privébericht ofwel via sofienelissen3020@hotmail.com