Terug naar overzicht
klinkt super! Nog even tijd om na te genieten en dan "het echte werk"! Geniet ervan!
Allé da klonk idd zeer leuk amaai wil ook wel zo een vrijgezellen :-D
Hey Lies, wow superleuke, ik hoop dat mijn vriendinnen ook zo'n leuke vrijgezellen voor mij organiseren
Amaai zeg, idd super leuk!!Zoiets zou ik ook wel willen ;) maar kdenk niet dat er daar iemand zal aan denken om dat te doen :( Groetjes
Oooh, dat klinkt reuzeleuk!Ik word vrolijk van jouw berichtje!
Super!! Binnen 2 weken heb ik ook mijn vrijgezellendag. Ik hoop dat het even plezant wordt! Nog 12 dagen voor jou, waw! Geniet van je huwelijksdag!!
Hoi Lies Klinkt super! Ik krijg er nu al zin in om zelf op vrijgezellen te gaan (maar moet nog een beetje geduld hebben). Voor jou nu nog een paar dagen aftellen en dan genieten op de grote dag zelf! Groetjes Ine
Hey, super.... zelf ben ik persoonlijk niet zo fan van een stripper maar het klonk allesinds super.Echt super van je vriendinnen...Veel groetjes Ellen
Hoi Lies, Leuk dat je ervan genoten hebt! Geniet nog van de laatste voorbereidingen hé!!! xxxFilipa
Klinkt als een fantastische vrijgezellen!!!! En nu is het aftellen echt begonnen hé groetjes
Leuk leuk... ik sta echt al te popelen tot het aan mij is ;)... 16 juli is het mijn vrijgezellen, ben kei benieuwd! Geniet nog goed na! Doei
Dat zal je vriend wel leuk gevonden hebben, in een andere naakte vent staan knijpen :-) Vind dat echt zo marginaal..