Terug naar overzicht
En nog een vraagje: Dansen schoonmoeder en vader dan op liedje 2 samen? Of gaan ze terug zitten? Of ...
Toevallig heb ik op dit moment hetzelfde probleem!!! :-) Prachtig liedje om op te dansen met papa!
Wij weten het ook niet goed. Wij willen dansen op 'dochters' van Marco Borsato met onze ouders MAAR dat gaat vooral over vader-dochter. Eigenlijk denk ik (en hoop ik) dat de mensen daat niet over zullen muggenziften. Het gaat ten slotte over de boodschap erachter. Zij weten ook dat niet alles klopt. Zo komt er in het liedje dat de dochter om kwart over zeven van een fuif kwam, maar dat heb ik nooit gedaan en dat weten de vrienden en familieleden ook. Ik denk dat je man dus ook wel op 'I loved her first' kan dansen met zijn mama. Op het 2de liedje zou ik inderdaad mijn vader laten dansen met mijn schoonmoeder. Maar ik vind het eerder een probleem dat er 3 liedjes gedraaid worden voor de anderen mogen beginnen dansen. Wat vinden jullie van het idee om tijdens de 2de dans eens te wisselen? Ik zou dan halverwege mijn schoonvader gaan halen en Stijn zou op dat moment mijn mama gaan halen. Op die manier kunnen de andere mensen al vanaf lied 3 (ook nog een slow) beginnen meedansen. Gaat dat? Groetjes!
Dag Ellen Bedankt voor je mening... Wat jouw voorstel betreft: ik denk dat het moeilijk is om midden in een liedje te wisselen? Dan wordt dat zo precies onderbroken? Misschien kan je aan de DJ vragen om het wat in te korten en dan moeten de mensen ook niet minutenlang zitten te zien? Ik had ondertusesn het volgende idee: eerst openingsdans dan ik met papa hij met mama. En dan dacht ik de ouderskoppels samen en ik met getuige bruidegom en hij met mijn getuige en dan in de loop van dat lied de rest uit te nodigen? Misschien is dat iets? Groetjes!!
Wij willen ook niet dat het te lang duurt voor andere mensen op de dansvloer komen. Wij doen het dus zo: Openingsdans: koppel Tweede dans: bruid & vader - bruidegom & moeder; halfweg (op een moment dat we op voorhand bespreken) haal ik mijn schoonvader en mijn man zijn schoonmoeder. Zijn mama kan ondertussen met zijn getuige dansen, en mijn papa met mijn getuige. Derde dans: dan kan iedereen weer iemand gaan halen en halfweg een 'changer' doen, zo staat er al veel volk op de dansvloer tegen lied nummer 4, dat een knaller van formaat moet worden! Die eerste nummers worden toch door onszelf beslist (in samenspraak met de DJ), dus volgens ons kan dit perfect! Groetjes