Terug naar overzicht
Hoi, Wij gaan (ook volgens een ideetje van dit forum) een foto van onze gasten laten trekken bij het binnenkomen en gaan alleen kaartjes of etiketten klaarleggen als gastenboek die we dan nadien plakken naast de foto die genomen is bij het binnenkomen. Groetjes, Annemiek
ik heb al eens gezien dat er een kaartje bij lag om op het rechtste of op het linkse papier te schrijven met dan erbij dat ze een foto langs de andere kant gingen kleven. in een tekstje of gedichtje kan je altijd aanhalen wat je met de gastenboek wilt bereiken.als je het duidelijk vermeld van wat je van hen verwacht denk ik dat alles mogelijk is. ik denk persoonlijk deze keer een boom (ev. een palmboom) te plaatsen en kaartjes te leggen zodat het een wensboom wordt. deze kaartjes kan je nadien ook met een foto van wie het komt naast elkaar kleven
iemand ook een leuk tekstje bij hoe je dit kan duidelijk maken aan uw gasten?
Ik zou een kaartje eraan hangen met een lint, en erop zetten dat ze links of rechts moeten schrijven. Bij ava verkopen ze platte stenen hartjes met een gaatje erin. WIj hebben eer een lintje doorgedaan en gestrikt en op de kaft van het album geplakt, toont wat persoonlijker.
Hoi, Wij gaan tewerk zoals annemiek... Bij ons zullen er kaartjes ter grote van een foto liggen (10x15) in donkerrood ofzo denken we (daar zijn we nog niet uit) en een zilverstiftje om hun wensen te noteren en die komen achteraf bij in ons album met dan telkens de foto van die gasten. Zo willen we een megaalbum maken met alle foto's van de dag en dan achteraan het gastenboek. Groetjes,Celesta