TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
roxanna
6-8-2011
|
19-6-2011 18:41:32
Hallo Gwen, dat klopt, tijdens de opendeurdagen in november kan je aan pakketkoop doen. je betaalt dan een vaste prijs (1350 euro) voor het volgende - bruidsjurk (keuze uit de laatste nieuwe collecties) - ondergoed (bh + slip/string + kousenband) - schoenen - 4 stuks haarassecoire - retouches Ik heb er mijn spullen gehaald en ben heel tevreden. (gisteren voor 1ste pas geweest) Het zijn vriendelijke mensen die je met de glimlach voorthelpen en goed weten waarmee ze bezig zijn. Veel succes met de bruidsjurkjacht.
|
|
Kim
21-5-2011
|
19-6-2011 22:33:38
Hm, vind het vreemd dat Roxanna er zo tevreden over is (des te beter natuurlijk :). Heb hier in het verleden al veel negatieve dingen over hen gelezen, gebruik de zoek functie maar eens ..
|
|
roxanna
6-8-2011
|
19-6-2011 23:05:16
Iedere ervaring is subjectief, uiteraard zal je pro's en contra's vinden, ik ben overtuigd :d
|
|
natasja
6-5-2011
|
19-6-2011 23:32:20
ik heb ook zeer goede ervaring gehad met farah love,idd je leest er negatieve ervaringen van. en had ook wat schrik. maar mijn kleed was af !
|
|
karine
23-7-2011
|
20-6-2011 16:52:49
Hier een niet zo tevreden bruidje over Farah Love, ben in januari geweest voor mijn kleed (trouwdatum 23 juli) en kreeg te horen dat ik véél te laat was, verkoopster was niet vriendelijk, heb maar 6 kleedjes gepast waarvan ik er 1 mooi vond en moest direkt beslissen of ik het kocht of niet en toen ik vertelde dat ik er een nachtje over wou slapen was ze nog onvriendelijker, zo had ik mijn eerst keer kleedjes passen niet voorgesteld en heb een hele week niet goed van geweest, mij zien ze er nooit meer terug!!!!
|
|
Annelies
10-9-2011
|
21-6-2011 15:46:28
Ik heb dezelfde ervaring als Karine. Ze vroegen me of ik nog al ergens geweest was. Ik zei van ja, in Leuven... ah bij die winkel. Ik zei van ja. En dan zeiden ze dat dat de duurste winkel was daar enzo... Ze vroegen dan wat ik graag zag. Ik heb daar 3 kleedjes gekregen waarvan ik maar met 1 stond. Ik twijfelde maar ja, die prijs van 1350 Euro is wel aanlokkelijk. Ik moest ook direct beslissen. Ik vond ze echt onvriendelijk...Ik vroeg dan als ik de jurk niet pak in met die aktie, op hoeveel komt ze dan... en dan kwam ze op evenveel als de winkel in Leuven.
De winkel is voor mij geen aanrader maar ja, ieder zn mening is anders !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|