Terug naar overzicht
Wij wilden ook een wensboom maar aangezien alles groen en in bloei staat kwamen we uit op duurdere boompjes zoals een laurierboompje... 2 problemen - aangezien wij nog geen plaats hebben om dit te planten achteraf, vonden we het jammer van het geld. - niet groot genoeg voor een berichtje van al onze gasten! Nu heb ik een houten plank genomen en geverfd in onze kleuren (appelgroen en wit)... daar heb ik 'waslijntjes' aan gemaakt. De mensen mogen daar hun wensen met een klein wasknijpertje (AVA) aanhangen... een veel goedkoper alternatief voor ons... Bovenaan wilde ik één van deze teksten hangen: Een woord, een zin, een lang verhaal... in je eigen woorden, je eigen taal. Hang het met een speldje aan dit bord... zodat je deel van onze herinnering wordt! Bedankt dat je bent gekomen naar de dag van onze dromen. Maar ook na het feest, willen wij wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit bord, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat wij geen enkel moment van deze mooie dag vergeten. Succes met je zoektocht
ja je hoort en leest vanalles en dan denk je dat is het maar dan praktisch gezien word het toch even iets anders... jou idee lijkt me ook wel tof en zeker de tekst erbij had ik eigenlijk nog niet eens aangedacht mercikes voor de reactie
ik was ook op zoek naar iets origineels en anders dan een gastenboek en ben beginnen googelen,heb echt wel toffe dingen tegengekomen maar ben echt niet creatief ,misschien heb jij er misschien wel iets aan een wensboom van gekleurde plexiplaatjes waar de gasten dan moesten op schrijven met een witte glasstift die werden dan bevestigd met een lintje aan een ijzeren toren,tof hoor als je het zietHet ander was een typmachine zetten met blaadjes en dan zo kunnen de mensen hun berichtje typen (zo nen ouderwetse nog hé)ook mooi hoor! denk er nog te zien hebben maar kan er niet opkomen,googelen helpt soms wel hoor als je inspiratieloos bent
mercikes iets origineels is altijd fijn maar je moet er maar opkomen hé
Hey Nancy, Wat zou je denken van een fotogastenboek zoals deze van Amelie Poulin uit de film "Le fabuleux destin d'Amelie Poulin". Een doodgewoon fotoalbum, een schaar, lijm, een pen en een fotoradar of fotohok. Je gasten nemen plaats voor de fotoradar of stappen in het fotohokje. Een druk op de rode knop en even later komen er 2 fotostrips uit met 3 foto's van de genodigden en 1 voorgeprogrammeerde foto van de trouwers met bedankingstekst. Zet de genodigden aan het knippen en plakken, laat ze nog een leuk tekstje erbij verzinnen en je hebt gegarandeerd een leuk gastenboek. 1 strookje nemen ze als aandenken en bedanking mee naar huis. Surf eens naar Partyflash.be. Info over het fotohok/radar vind je terug op www.Partyflash.be . Groetjes, Ingrid