Terug naar overzicht
dat wij op zaterdag 3 september om 14u30
in de limburghal te Genk trouwen gaan!
Wij verwelkomen u graag op ons avondfeest,
dat doorgaat in de Kempengalm om 18u00
(Nieuwe Kempen 16 -3600 GENK)
Gelieve vóór 15 augustus te verwittigen indien u al dan niet aanwezig kan zijn!
Hallo Laura, Mijn persoonlijke mening : ik zou zetten : Wij kondigen aan dat WE op zaterdag 3 september '11 om 14u30 .... Twee keer 'wij' zo kort op elkaar vind ik persoonlijk teveel. En ik zou er ook het jaartal bijzetten. Vele groetjes en succes met de voorbereidingen. Griet.
Hey Laura, mijn mening : Op 3 september 2011 staan wij hand in hand om 14.30 uur voor de ambtenaar van de burgerlijke stand. Daarna zullen wij naar de (kerk) te ( gemeente) gaan en daar om (uur) voor het altaar staan. Je moet zeker en vast de kerk vermelden hoor, anders weten de mensen het niet hé.Hoop dat ik je hier wat mee geholpen heb. SuccesSonja
Graag verwittigen voor 15 augustus of je al dan niet aanwezig kunt zijn --> is zo betere zinsbouw denk ik ik zou ook iets anders gebruiken dan trouwen gaan, ik denk niet dat ze dat nog gebruiken... een jaartal er nog bij. misschien ook wat je van cadeau wilt? Als je dat er niet op zet, krijg je 50 planten als ik dat zo hoor in onze vriendenkring. Limburghal --> effe checken met hoofdletter of niet Normaal gezien kondigen de ouders aan, wij doen dit ook niet. Maar ik zou wij kondigen aan, dat wij op ... is niet juist kwa zinsbouw Vergeet ook jullie adres niet te vermelden, voor en achternaam en telefoonnummer en euhm ik zou op de kaart in het groot jullie namen zetten: LAURA & ... bruid haar gegevens komen altijd eerst. Misschien ook erbij zetten telefonisch verwittigen. Kijk je nog even het uur na ik weet niet of 14u30 is toegestaan, ik gebruik in de klas meestal 15.30u. Zo hopelijk ben je er iets mee. groetjes en veel succes nog!
De kerk zéker vermelden! Er komen véél meer mensen naar de kerk dan naar het stadhuis! En je wil toch geen lege kerk??
Allemaal bedankt voor mee te denken! Heb al veel aan jullie gehad ;-)!! @ An maar waarom moet ons adres er ook bijstaan? Voor mij is het niet de bedoeling dat iedereen ook nog eens thuis komt kijken ofzo! Bij ons kaartje staan ons namen al aan de voorkant/binnenkant verwerkt! Daarom dat ik niet nog aan de binnenkant wil beginnen met LAURA en ... Ik laat het even bezinken en kom later op de rest van de tekst terug!! Want moet deze zeker vandaag of morgen doorsturen!! groetjes