TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-12-2011
|
19-6-2011 20:36:03
Charlotte,
bedoel je de echte kerstroos Helleborus, of de kerstster = diegene die ze naar je hoofd zwieren tijdens de kerstperiode. Helleborus is een redelijk dure bloem wegens schaars.
Nadeel van de winterperiode is dat de bloemen duurder zijn dan in de lente/zomer.
Mijn bloemist zei dat ik tussen de 75 a 110€ moest rekenen voor een boeket. Afhankelijk van soort bloemen en omvang.
Kan je wel niet helpen met een bloemist rond het leuvense. Nog veel plezier met je zoektocht!
|
|
Els
5-8-2011
|
19-6-2011 20:36:15
ik ga mijn bruidsboeket en corsages laten maken door een bloemenwinkel hier in Aarschot,
"de Lente" die mensen zijn echt supervriendelijk en heel eerlijk
ze raden je af om in bepaalde seizoen bepaalde bloemen te gebruiken, hoewel dit eigenlijk "tegen hun winkel" is
ze zeggen ook dat je je trouwboeket zo duur of zo goedkoop maakt als je zelf wil...
dat van die prachtige boeketten wel mooi zijn maar niet echt praktisch (je moet ze regelmatig neerleggen enzo)
ik heb men bloemen er nog niet besteld maar ben eens langs geweest voor informatie, ik ga zeker naar daar!
groetjes
|
|
Sonja
12-5-2012
|
19-6-2011 21:37:18
In Leuven heb je er verschillende...kijk maar even op goudengids.be, zoeken op bloemenwinkels Leuven.
Best vooraf informeren in verschillende winkels, want prijzen kunnen wel variëren.
In de winterperidode zijn de bloemen wel duurder dan in de lente/zomer.
Groetjes,
Sonja
|
|
Liesbet
24-9-2011
|
19-6-2011 22:07:37
Hey, Mijn boeket en altaarstukje komt van bij " In't Groen" uit Holsbeek. Ze hebben daar hele mooie stukjes en zijn net als mij ook van het principe dat je bruidsboeket helemaal niet duur moet zijn. De prijs van het altaarstukje ging rond de 20€ zijn en het boeket ook zoiets, afhankelijk van welke bloemen ze ging gebruiken. Het was wel een iets beperktere keuze daar, omdat ze enkel met de seizoen's bloemen werken op die moment, dus als je iets specifiek wilt hebben moet je het eens vragen. Want ik wou vb ook graag een zwarte roos, wou ze wel voor naar gaan zien, maar ging me dan wat meer kosten. xxxx
|
|
Sofie
28-8-2010
|
|
|
Katrien
6-8-2011
|
20-6-2011 7:08:20
Mijn boeket is besteld bij de bloemenwinkel op de Leuvensesteenweg in Kortenberg.
|
|
charlotte
28-1-2012
|
20-6-2011 8:56:38
Merci voor alle ideetjes!! Nu heb ik weer wat inspiratie ;)
|
|
Davy
|
20-6-2011 18:54:39
Mirte op de vismarkt in Leuven
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|